Autoritatea pentru concurenţă din Ungaria a aplicat Wizz Air o amendă de 770.000 de euro pentru comunicare înșelătoare, a anunţat sâmbătă instituţia pe site-ul său, transmite Reuters, potrivit News.ro.
Instituția ungară a precizată că această companie aeriană a păcălit clienții să cumpere bilete mai scumpe. Instituţia ungară precizând că Wizz Air a încălcat obligaţia profesională de due diligence şi a fost înşelătoare în modul în care şi-a descris serviciul de check-in automat şi a împins consumatorii către pachete mai scumpe. Reprezentanții companiei Wizz Air nu au fost disponibil imediat pentru comentarii. Amenda vine după ce Wizz Air şi-a redus estimarea profitului anual, la începutul acestei săptămâni, în urma unei scăderi cu 44% a profitului operaţional din primul trimestru, parţial din cauza costurilor legate de problemele motoarelorPratt & Whitney şi încheierea unor contracte de leasing unice pentru a spori capacitatea.
Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/stiri/externe/wizz-air-a-primit-o-amenda-uriasa-in-ungaria-pentru-ca-a-pacalit-clientii-sa-cumpere-bilete-mai-scumpe-2883261