|

Reactia penibilã a ENEL România, în fata abuzurilor sãvârsite de angajatii lor prin comunele vasluiene

SCANDALOS… Zeci, poate chiar sute de familii din judetul Vaslui au fost „cãlcate” în ultimele zile de anumiti reprezentanti ai ENEL, care cu un tupeu fãrã margini au spus oamenilor cã sunt „de la luminã, de la E-ON”. Oamenii le-au deschis portile, i-au invitat în case, dupã care indivizii în cauzã au manifestat un tupeu excesiv si le-au cerut sã le arate contoarele, au cerut cãrtile de identitate, cãrora le-au fãcut poze cu buletinul. La final, oamenii s-au trezit cu contracte cu sigla ENEL, mai ales cã indivizii smecheri acopereau sigla firmei, în timp ce scriau contractele.

O atitudine demnã de Estul Sãlbatic, în care niste indivizi veniti din cine stie ce colt al tãrii au înselat si mintit oameni de 60, 70 sau 80 de ani, spunând cã au niste completãri la contractul E-ON, desi acestia urmãreau sã-i aboneze pe sãracii Vasluiului la cealaltã companie concurentã, ENEL. Ba chiar, atunci când au fost prinsi cu minciuna, indivizii cu atitudine de golani au scris „Anulat”, în bãtaie de joc!, pe spatele contractelor, semn cã nu le-a pãsat nicio clipã de cei pe care i-au înselat. În fata tuturor acuzelor, venite din zeci si zeci de directii din judet, ieri, compania ENEL ne-a trimis un comunicat de presã, un fel de drept la replicã, în care nu recunoaste cã angajatii sãi se comportã ca ultimii tepari si smenari, ci cã este preocupatã de siguranta si nevoile cetãtenilor. „Ca urmare a articolului dvs, vã transmitem urmatoarele, pentru care vã rugãm sã citati reprezentantii Enel. Compania Enel nu tolereazã si nu încurajeazã genul de practici mentionate în materialele prezentate de dumneavoastrã. Furnizorii Enel cred într-o concurentã deschisã si promoveazã corectitudinea, considerând piata liberã un instrument esential pentru clienti. Afirmatiile referitoare la activitatea partenerilor nostri din Vaslui vor fi tratate cu mare seriozitate. Vom investiga cazul descris de dvs si vom lua toate mãsurile necesare pentru clarificarea situatiei si pentru a ne asigura cã procesul se desfãsoarã fãrã nereguli. Referitor la procesul de contractare, am dori sã precizãm cã activarea contractelor se face în baza unei documentatii ce cuprinde: o copie dupã buletinul clientului si documentele care atestã dreptul de proprietate al respectivului client, contract de furnizare semnat de cãtre client si cerere de schimbare a furnizorului. Procesul de activare dureazã cel putin 21 de zile, timp în care toate documentele sunt verificate, furnizorul anterior si distribuitorul sunt notificati, iar schimbarea este implementatã odatã ce toate procedurile sunt îndeplinite”, scriu cei de la ENEL. Adicã, dacã sunteti pãcãliti de un individ care se recomandã de la E-ON, desi este de la firma concurentã, aveti 21 de zile la dispozitie sã anulati mizeria de contract semnatã la cererea celor de la ENEL. Curat, mizerie, domnilor de la ENEL!