Achiziție importantă pentru Spitalul Județean Vaslui, însă pacienții se plâng de atitudinea cadrelor medicale: “ la ce folos echipamentele, dacă aroganța e până la cer?”
Spitalul Județean de Urgență Vaslui a anunțat, de curând, că a achiziționat cel mai modern electrocardiograf de pe piață, echipament care vine în sprijinul cadrelor medicale. Pacienții s-au arătat încântați de noua dotare, însă critică atitudinea angajaților spitalului, pe care îi acuză că sunt prea aroganți.
Noul echipament permite diagnosticarea mai rapidă și mai precisă a afecțiunilor cardiace, contribuind astfel într-un mod cât se poate de direct la creșterea calității actului medical și la îmbunătățirea serviciilor oferite comunității. “Prin această investiție, urmărim diagnosticarea mai rapidă și mai precisă a afecțiunilor cardiace, dar și creșterea calității îngrijirii pacienților. Este un pas important în efortul nostru continuu de a aduce medicina din Vaslui la standarde moderne”, au transmis reprezentanții Spitalului Județean de Urgență Vaslui. Anunțul a fost bine primit de pacienți, care au felicitat conducerea unității pentru această achiziție, însă au fost și numeroase comentarii care au criticat atitudinea angajaților. “Felicitări, dar mă întreb cine poate fi consultat cu el, că dacă te duci la urgențe cu probleme cardiace te trimit la particular, că ei nu au medic cardiolog. Vai de noi, ăștia bolnavi, și noroc cu cabinetele particulare că altfel eram în groapă de mult. Am fost la UPU de două ori și nici nu s-au uitat”, a scris o fostă pacientă a spitalului. “Și cine este consultat, că dacă ajungi la UPU și mai ales noaptea, că așa se întâmplă să îți vină rău, nu că vrem noi, și am fost certată și întrebată cu reproș, de ce mă duc noaptea, că am deranjat medicul să vină să mă vadă, nu știu de ce la noi se poartă așa cu noi, cei bolnavi”, a scris o altă persoană care a fost internată la SJU Vaslui. Comentariile arată că, pe lângă investițiile făcute în echipamentul medical, cea mai mare unitate sanitară din județ mai are de rezolvat o problemă, a atitudinii angajaților, care de multe ori lasă de dorit.
