2.6 C
Vaslui
03-dec.-2022

Ce au pregatit liberalii in campanie pentru barladeni

- Advertisement -

STRATEGIA PNL Bârlad a demarat în fortã campania electoralã, prezentând ieri, în cadrul unei conferinte de presã „Strategia PNL Bârlad de dezvoltare a municipiului Bârlad în perioada 2012 – 2016″, strategie propusã de Dumitru Boros, candidatul PNL Bârlad la functia de primar al acestui oras important.

Alãturi de Dumitru Boros, candidatul PNL Bârlad pentru functia de primar al orasului, au stat ieri Florin Ciurariu, presedintele PNL Vaslui, Corneliu Bichinet, vicepresedintele CJ Vaslui si proaspãt membru PNL si Ciprian Feraru, presedintele OT – PNL Vaslui, directorul de campanie al candidatului Dumitru Boros, presedintele PNL Bârlad. Strategia prezentatã de acesta are opt obiective tintã, multe dintre ele prinse în strategiile foste si prezente al edililor bârlãdeni, fosti si actuali, dar si unele noi, cum ar fi ajutarea cu fonduri a Casei de Culturã „George Tutoveanu” din Bârlad, reamenajarea Strandului Tineretului, refacerea Statiei CFR Bârlad etc. „De ce o strategie? Pentru cã Bârladul are multe neajunsuri, multe probleme nerezolvate, administratiile trecute doar le-au nominalizat dar ele existã pânã în prezent. Este bine ca bârlãdenii sã cunoascã solutiile noastre la marile probleme ale lor si ale orasului si în cunostintã de cauzã sã îsi dea votul pe 10 iunie. Strategia are opt obiective tintã: accesarea programelor cu finantare guvernamentalã, accesarea programelor cu finantare europeanã, cresterea gradului de ocupare a fortei de muncã si implicit îmbunãtãtirea nivelului de trai, atragerea de noi localitãti în programul de înfrãtire, includerea Bârladului într-un circuit turistic zonal, dezvoltarea relatiilor economice cu parteneri si în primul rând cu cei din Republica Moldova, îmbunãtãtirea si conservarea factorilor de mediu prin protejarea si dezvoltarea spatiilor verzi. Ca axe strategice avem un numãr de opt: infrastructura de transport, turism, competitivitate economicã, relatii de cooperare, dezvoltarea zonelor limitrofe ale Bârladului fiind o conditie esentialã a dezvoltãrii economice al Bârladului, a precizat Dumitru Boros. Printre obiectivele ce le vede realizate dacã ajunge primar, Dumitru Boros a nominalizat: realizarea soselei de centurã a Bârladului, fluidizarea circulatiei rutiere, sensuri giratorii în unele puncte strategice din oras, supralãrgirea strãzii „Cerbului”, renovarea si modernizarea Statiei CFR Bârlad, realizarea unui helioport pentru SMURD, canalizare Munteni – Podeni, dezvoltarea turismului în Bârlad si zona Tutovei, prin crearea unui Muzeu al Satului, care sã conserve traditiile locale, amenajarea de locuri pentru picnicuri, reabilitarea Strandului Tineretului, scãderea pretului biletului la transportul în comun, ajutarea cu fonduri de la bugetul local a Casei de Culturã „George Tutoveanu” din Bârlad, etc.

„Fãrã cusur”

Dupã prezentarea pe scurt a strategiei, realizatã de Dumitru Boros, Corneliu Bichinet, prezent la conferintã, a precizat cã aceasta este una fãrã cusur si PNL Bârlad are toate sansele sã dea primarul pentru urmãtorii patru ani. „Mã aflu în sediul PNL Bârlad pentru prima datã. Am încetat colaborarea cu PRM si doresc colegilor mei de acolo mult succes. Pe Dumitru Boros îl cunosc din liceu, îl consider un om foarte serios, iar strategia prezentatã este rodul muncii mai multor oameni si sub aspect teoretic ea este impecabilã. Asa trebuie sã arate o strategie privind dezvoltarea unui oras ca Bârladul. Nimeni nu vine sã preia o ruinã, Bârladul fiind o citadelã româneascã cu probleme si angoasele ei, iar programul prezentat de PNL Bârlad este unul foarte bun. Garnitura de oameni de la PNL este una selectã”, a precizat Corneliu Bichinet, dând sfaturi colegilor din noul partid la care tocmai a aderat.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

14 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.