Clienţii BCR vor putea intra în sucursale numai pe baza unei programări telefonice, de luni, 19 octombrie

Banca Comercială Română a anunţat miercuri că va permite accesul în unităţile sale exclusiv pe bază de programare, ca măsură suplimentară pentru protejarea sănătăţii angajaţilor şi a clienţilor săi şi pentru reducerea timpilor de aşteptare.

”Banca Comercială Română va implementa, începând de luni, 19 octombrie, un nou mod de funcţionare la nivelul întregii reţele teritoriale, prin care clienţii vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice. BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenţii din ţară, care s-a dovedit a fi unul de succes”, a anunţat banca.

Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcţionare în reţeaua băncii, care urmăreşte creşterea gradului de confort şi protecţie pentru clienţi, reducerea timpilor de aşteptare, îmbunătăţirea eficienţei operaţionale şi încurajarea utilizării lui George, platforma BCR de digital banking.

Extinderea sistemului la nivelul întregii reţele, începând de luni, este una temporară şi a fost accelerată de escaladarea, la nivel naţional, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum şi de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în faţa unităţilor bancare, precizează banca. …https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/clientii-bcr-vor-putea-intra-in-sucursale-numai-pe-baza-unei-programari-telefonice-de-luni-19-octombrie–267265.html




NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ