-1.2 C
Vaslui
04-feb.-2023

Concurs: creeazã identitatea vizualã a Festivalului „Constantin Tãnase 50” si vei fi premiat!

- Advertisement -

CONCURS… Aviz vasluienilor pasionati de graficã si desen. Autoritãtile locale organizeazã un concurs pentru crearea identitãtii vizuale (logo, afis semnal, banner pentru Facebook) a Festivalului Umorului „Constantin Tãnase 50”, eveniment care va fi structurat anul acesta în douã etape: 3-5 iulie si 27 septembrie-4 octombrie. Lucrãrile trebuie sã fie unice si sã acopere aria tematicã propusã, cu trimitere directã la festival si la personalitatea actorului Constantin Tãnase. Cele mai bune creatii vor fi premiate astfel: un premiu în valoare de 1.000 lei pentru conceptul grafic al logo-ului, un premiu în valoare de 1.500 lei pentru conceptul grafic al afisului semnal si un premiu în valoare de 500 lei pentru conceptul grafic al banner-ului pentru Facebook.

Pentru cã anul acesta se împlinesc 50 ani de la prima editie a Festivalului „Constantin Tãnase”, organizatorii pregãtesc un eveniment cu totul special. „Ne apropiem pe zi ce trece de cel mai important eveniment cultural al anului în curs, Festivalul Umorului „C. Tãnase”. Se împlinesc 50 de ani de la prima editie si ne propunem alãturi de partenerii nostri, Consiliul Judetean, Primãria Vaslui, Biblioteca Judeteanã si Muzeul Judetean, organizarea în douã etape a prestigiosului eveniment. Etapa întâi va fi în perioada 3-5 iulie si va cuprinde spectacole în aer liber (Piatã Civicã, Teatrul de Varã). Perioada desfãsurãrii acestei prime etape coincide cu perioada desfãsurãrii primei editii a festivalului (3-5 iulie 1970). Etapa a doua va fi în perioada 27 septembrie – 4 octombrie”, a anuntat directorul Centrul Judetean pentru Conservarea si Promovarea Culturii Traditionale Vaslui.

3.000 lei – fondul total de premiere pentru serviciul de creatie a identitãtii vizuale a festivalului

De asemenea, pe pagina de Facebook a fost fãcut public si regulamentul concursului pentru crearea identitãtii vizuale a festivalului. „Lucrãrile trebuie sã tinã cont de brandul Festivalului „Constantin Tãnase 50″, caracterizat prin continuitate, notorietate nationalã, oferta culturalã bogatã, de la productiile cele mai reprezentative ale teatrelor românesti si internationale, la reprezentatiile teatrale ale studenãilor facultãtilor de teatru, de la spectacolele de stradã, la proiectii cinematografice. Logo-ul festivalului se bazeazã pe un limbaj simplu, dar nu simplist, deschis, pe întelesul tuturor. Logo-ul, afisul semnal si banner-ul pentru pagina de Facebook vor fi transmise pânã la data de 15 martie 2020 pe adresa de e-mail cultura@cjcpctvs.ro, împreunã cu fisa de înscriere. Evaluarea va fi fãcutã de un juriu desemnat de organizatorul concursului, iar din componenta acestuia va face parte, în mod obligatoriu, un reprezentant al institutiei organizatoare, care posedã cunostinte de graphic-design. Membrii juriului vor tine cont de imaginatie si creativitate, idei originale, putere de impact, compozitie, structuri formale si cromatice, calitãti tehnice si abilitãti în exploatarea programelor de editare digitalã, calitãti estetice.Proiectul câstigãtor va fi adoptat ca linie de graphic-design oficialã a festivalului, fiind folositã pe toate materialele de promovare a evenimentului”, se aratã în regulamentul concursului.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.