Cum să te îmbogățești pe YouTube. Ghidul unui copil care câștigă 30 de milioane de dolari anual

Ryan Kaji este unul dintre cei mai populari creatori de conținut de pe YouTube din lume, cu un canal principal cu 29 de milioane de abonați pasionați să-l urmărească pe copilul de 9 ani descoperind jucării noi, făcând experimente, jucându-se sau realizând mici proiecte artizanale. Pentru Kaji și familia sa, publicul respectiv s-a tradus în venituri anuale de milioane de dolari, bani din publicitate, forma tradițională de venit pentru vedetele de pe YouTube.

Shion și Loann Kaji, părinții lui Ryan, au încheiat, de asemenea, acorduri de sponsorizare și comerciale cu Walmart și Target (lanțuri de magazine în SUA) și au contracte cu canale TV precum Nickelodeon și Amazon. Recent, Kaji și-a adăugat la portofoliu propria linie de încălțăminte produsă de Skechers USA Inc. În total, produsele care poartă brandul Kaji’s World au generat vânzări de peste 250 de milioane de dolari în 2020, spune Chris Williams, a cărui companie – PocketWatch Inc. – se ocupă de activitatea de licențiere a familiei în afara YouTube, potrivit Bloomberg.

Partea familei Kaji din aceste activități a reprezentat între 60% și 70% din cele 30 de milioane de dolari, venituri anuale, anul trecut fiind primul în care celelalte activități au produs mai mult decât publicitatea de pe YouTube.

De trei ani consecutivi, Kaji a realizat mai mult decât oricare alt YouTuber, potrivit estimărilor de la Forbes. Activitatea lui Kaji, care se desfășoară pe opt canale separate, servește drept model pentru alții.

Kaji a devenit vedetă pe YouTube la 3 ani

Kaji a apărut pentru prima oară pe YouTube la vârsta de 3 ani, în clipuri făcute acasă, în care desfăcea și analiza jucăriile. Datorită carismei sale și a logicii inexplicabile a YouTube-ului, aceste videoclipuri au acumulat miliarde de vizionări. Clipurile de unboxing ale jucăriilor, care au început în parte cu Kaji, au devenit o categorie de sine stătătoare.

Preocupările lui Kaji au urmărit tendințele schimbătoare ale YouTube, dar și propriile interese, pe măsură ce a crescut. „Când eram mai mic, îmi plăcea să mă joc cu jucării, așa că am făcut o mulțime de videoclipuri cu jucării”, spune băiatul. Dar acum, „îmi place să fac clipuri despre jocuri, știință, arte și meserii, în timp ce experimentez”. …https://www.digi24.ro/stiri/economie/cum-sa-te-imbogatesti-pe-youtube-ghidul-unui-copil-care-castiga-30-de-milioane-de-dolari-anual-1472150




NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ