spot_imgspot_img
11.1 C
Vaslui
26-apr.-2024

Cum vor arãta subiectele la titularizare

- Advertisement -

Ministerul Educatiei a pus la dispozitie un model cadru pentru cei care vor sã ocupe un loc în învãtãmânt, în vederea examenului din 2 august.

Cei care vor sã vadã ce îi asteaptã pe 2 august la proba scrisã din cadrul concursului de ocupare a posturilor în învãtãmânt au la dispozitie un model cadru, în care li se explicã regulile examenului si aria de pregãtire. Astfel, structura probei scrise din cadrul concursului va cuprinde, pentru fiecare dintre discipline sau specializãri, douã subiecte, fiecare notat cu câte 45 de puncte, la care se adaugã zece puncte din oficiu. De asemenea, timpul de lucru efectiv este de patru ore. De exemplu, pentru Educatie fizicã si sport si pentru Kinetoterapie primul subiect este elaborat din perspectiva abordãrii didactice a principiilor de instruire si a procedeelor si metodelor specifice disciplinei la care se sustine concursul. Subiectul al doilea este elaborat pe problematica proiectãrii activitãtii specifice disciplinei la care se sustine concursul. Pentru consiliere psihopedagogicã, subiectul întâi este elaborat din perspectiva activitãtilor cu caracter practic, cum ar fi proiectarea, organizarea si desfãsurarea activitãtii didactice, precum si a programelor specifice de consiliere psihopedagogicã. Subiectul al doilea vizeazã demonstrarea competentelor consilierului psihopedagog de formare de atitudini, de evaluare a progreselor realizate de elevi în urma consilierii, de realizare a unui climat educativ stimulativ si eficient, precum si demonstrarea competentelor privind construirea demersurilor didactice interactive. Pentru psihopedagogie specialã, primul subiect este, de asemenea, cu caracter aplicativ, si implicã proiectarea, organizarea si desfãsurarea activitãtilor educational-terapeutice cu elevii care au cerinte educationale speciale, abordarea strategiilor privind integrarea educationalã si insertia socialã, desfãsurarea activitãtilor instructiv-educative. Subiectul al doilea este centrat pe evaluarea competentelor dobândite de elevi, pe integrarea progresului si a rezultatelor scolare ale elevilor. Acest subiect vizeazã si demonstrarea competentelor de realizare a unui climat educativ interactiv, stimulativ si de crestere a eficientei rezultatelor activitãtilor didactice specifice. Pentru celelalte discipline, subiectul întâi va viza abordarea didacticã a programelor scolare si unitãti de învãtare din programã iar la subiectul al doilea, dascãlii vor comenta pe marginea realizãrii evaluãrii competentelor dobândite de elevi dar si de evaluare ale unui cadru didactic în contextul procesului instructiv-educativ.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.