spot_imgspot_img
8.4 C
Vaslui
27-apr.-2024

Dulcinella îsi deschide atelier delicios si la Husi, în „orasul dintre vii” (FOTO, VIDEO)

- Advertisement -

NOU…. Basarabenii vin la Husi sã rupã gura târgului, cu un magazin de dulciuri în care originalitatea face toti banii! Dulcinella, cea mai mare retea de ateliere de cofetãrie artizanalã din Republica Moldova, îsi deschide un asemenea atelier delicios si în „orasul dintre vii”. Retetele secrete ale moldovencelor frumoase si vrednice anuntã, asadar, cuceriri în serie printre pofticiosi, însã stati sã vedeti ce idee nãstrusnicã le-a trecut prin cap celor de la „Dulcinella”, când a venit vorba, de exemplu, despre torturile lor: le-au pus preparatelor nume, care sã ajungã direct la sufletul omului, precum „Ion”, Constantin” sau „Stefan”, iar acest detaliu nu doar cã stârneste simpatie, dar si curiozitate. Fiecare se întreabã cum sunt oare la gust aceste preparate, care vin de pe tãrâmul bomboanelor „Bucuria”, cele atât de iubite de toti românii?! Ei bine, rãspunsul va putea fi aflat începând de joi, 18 martie, ora 12:00, când atelierul de cofetãrie artizanalã Dulcinella, din strada A.I. Cuza, bloc H5, parter, va fi inaugurat la Husi. În ziua inagurãrii si a doua zi, toate produsele vor avea preturi cu 30% mai mici.

Cunoscutul interpret de muzicã popularã de la Chisinãu, Ion Paladi, un om drag vasluienilor, este ambasadorul acestor ateliere de dulciuri, marca Dulcinella. Retete vechi, savuroase, cu ingrediente naturale în rol principal, sunt atuurile unor dulciuri cuceritoare si de o originalitate care nu ar avea cum sã rãmânã neremarcatã. Magazinul care joi, 18 martie, va fi deschis la Husi, cu începere de la ora 12:00, este situat în Piata Tricolorului, pe strada A. I. Cuza, bloc H5, parter.

„Podul de Dulciuri” semnificã în primul rând un NOU ÎNCEPUT, într-o lume în care gusturile si aromele sunt cele care ne fac sã ne simtim mai aproape”

„Atunci când faci o alegere, este important sã fii atent la respiratia sufletului, pentru ca mai târziu sã poti face lucrurile din suflet. Ce înseamnã pentru mine Dulcinella? Plãcere, gust, armonie, ospitalitate si totusi, mai întâi de toate, UNITATE. Am vorbit de mai multe ori despre cât de important este pentru mine acest proiect, iar implicarea mea în calitate de ambasador tine si de dorinta de a fi cât mai aproape de oamenii de pe ambele maluri ale Prutului si de a-i motiva la cunoastere reciprocã. „Podul de Dulciuri” semnificã în primul rând un NOU ÎNCEPUT, într-o lume în care gusturile si aromele sunt cele care ne fac sã ne simtim mai aproape. Vorbeam mai sus despre „respiratia sufletului”. E acel moment în care simti cã e mai important sã dai decât sã iei, când recunosti cã se întâmplã ceva mistic si totodatã istoric pentru propria ta viatã. Da, asta am simtit atunci când am fãcut cunostintã cu minunatul public din România. De atunci, întâlnirile cu publicul au devenit speciale. Si pentru cã port cu mândrie numele de „Cetãtean de onoare” al comunelor George Enescu, Corlăteni si Vorona din România, mã simt si mândru, si onorat. Dorinta mea este una, cea ca oricine îsi va dori sã simtã mirosul „Dulcinella” sã poatã spune – mã simt ca acasã”, asa cum mã simt si eu fie la Chisinãu, fie la Iasi sau la Bucuresti”, spune Ion Paladi, ambasadorul brandului Dulcinella.

„Dulcinella rEvolutioneazã – acest motto sugereazã ambitia noastrã de a diferentia produsele si anume torturile, de tot ce poate fi gãsit pe piatã la etapa actualã„, spun reprezentatii brandului moldovenesc.

Dulcinella a creat în cei peste 15 ani de activitate o gamã largã de produse de cofetãrie, patiserie si plãcintãrie traditionale moldovenesti si inovatoare, în mare majoritate retete proprii, gândite si fabricate 100% artizanal. Brandul Dulcinella a fost înfiintat în anul 2005, în municipiul Chisinãu, Republica Moldova. Acesta are ca domeniu principal de activitate fabricarea produselor de cofetãrie, ciocolaterie si patiserie, precum si comercializarea acestora prin intermediul propriei retele de magazine specializate, în numãr de 30. În anul 2019, a fost stabilit motto-ul pentru strategia de dezvoltare a produsului – Dulcinella rEvolutioneazã. Acest motto sugereazã ambitia noastrã de a diferentia produsele, si anume torturile, de tot ce poate fi gãsit pe piatã la etapa actualã, precum si promovarea unor gusturi noi, specifice brandului Dulcinella.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

5 COMENTARII

  1. Mai lăsați amăgeala asta ieftină că nu ține.
    Dacă iar vin și ăștia cu produse scumpe și calitatea exact ca la oricare alt producător atunci ce rost are să nu rămână banii in tara noastră și să se ducă In alta parte.

  2. Ce i atâta ipocrizie! Credeti ca l doare undeva pe Paladi? Banul contează! V ati întrebat cam ce salar le oferă basarabenii la angajați și mai ales ce program de lucru li se impune la angajate? Înainte de a l ridica în slavi interesați va și nu l mai pupati peste tot ! ” Podul de dulciuri” …un nou început? Toate sloganurile aste false sunt de fapt un nou început pentru îmbogățirea lui si a familiei lui! Aici în România! Personal îmi place si l ascult cum canta dar urăsc ipocrizia maximă!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.