8 C
Vaslui
08-dec.-2022

Dumitru Buzatu, autodenunț de toată frumusețea în direct la o ședință de CJ

- Advertisement -

AUTODENUNȚ… Lui Dumitru Buzatu i s-a urcat puterea la cap, iar un exemplu elocvent este modul în care acesta s-a implicat personal într-o licitație de atribuire a traseelor de transport în comun din județ. Acesta în decembie anul trecut a stabilit împreună cu majoritatea din CJ Vaslui, modul în care se atribuie prin licitație aceste trasee, dar mai ales că autobuzele noi au șanse mari să prindă punctajul maxim în licitație. După șase luni, după ce unii transportatori au făcut investiții de milioane de euro în autobuze noi pentru cele 98 de trasee, a făcut stânga-mprejur și a stabilit că și “hârburile” au dreptul să intre în competiție. Ca un veritabil conducător, acesta și-a asumat schimbarea de direcție, spunând că “așa vrea el”, însă, fără să își dea seama, a alunecat ușor spre latura penală, fiindcă decizia lui poate fi interpretată ca un abuz în serviciu. Discursul său din sală a fost un fel de autodenunț. Transportatorii păgubiți vor să-i facă plângere penală, iar Buzatu poate urma calea lui Vasile Mihalachi, fostul președinte de CJ, condamnat pentru o faptă asemănătoare, tot la atribuirea de trasee. La acea vreme, unul dintre transportatori a făcut plângere, iar acum acesta se pare că este cel care l-a determinat pe Buzatu să se răzgândească. Mai jos vedeți întreaga derulare a procesului de autodenunț a lui Buzatu, care s-a trezit peste noapte haiduc și vrea să-i ajute, ca un veritabil social-democrat, pe unii întreprinzători mai săraci, să intre pe trasee de transport în comun, cu mașini vechi de 10 ani. Hotărârea modificată de Buzatu nu a fost votată de majoritatea calificată din CJ Vaslui, adică 18 consilieri județeni din 35 (34 plus 1), ci doar de majoritatea din sală, adică 17 voturi, semn că acesta nu a mai fost pe deplin susținut de majoritate.

La ultima ședință de Consiliu Județean s-a consumat un episod mai puțin obișnuit. Dumitru Buzatu s-a implicat personal să arbitreze competiția dintre transportatorii care execută prestări de servicii de trasport public în județ. Este vorba de cele 98 de trasee, cum ar fi de exemplu: Vaslui – Dănești, Bârlad – Zorleni sau Huși – Berezeni. Mai exact, Președintele CJ a adoptat un regulament și un set de criterii de departajare între transportatorii care participă la licitații, ca, mai apoi, după unele “intervenții”, acesta să se răzgândească și să adopte alte criterii și alt regulament, care inevitabil produce sincope majore în managementul companiilor implicate în acest proces. În decembrie anul trecut s-a bătut în cuie că licitațiile pentru trasee se fac pe pachete, astfel încât cei care licitează pentru un traseu bănos, cum ar fi ruta Vaslui – Lipovăț sau Zorleni – Bârlad să fie obligați în tarif (lei/kilometru) să facă și traseele mai slabe, cum ar fi cele către localități de la periferia județului, unde și populația care vine la oraș e mai mică.

O altă precizare importantă era că punctaj mare aveau mașinile noi, care aveau an de fabricație 2022, 2021 și 2020, iar ultimele mașini acceptate, adică cele care erau punctate la un nivel mai mic să fie maxim din 2014, atunci când s-a introdus norma de populare Euro 6. Mașinile mai vechi puteau participa, dar din cele 21 de puncte alocate normei de poluare, microbuzele fabricate începând cu 2013 mai jos nu primeau nimic. După șase luni, Buzatu se sucește. Vrea licitații individuale pe fiecare traseu, iar ca vechime acceptă și mașinile mai vechi, adică cele din 2013 primesc 16 puncte din 21 totale. La prima vedere Buzatu ar fi un fel de haiduc. Ia de la transportatorii bogați și dă la cei săraci. Realitatea însă e alta. Acesta a schimbat regula în timpul jocului, după ce unii transportatori au făcut investiții masive în parcul auto, au cheltuit bani pentru a lua mașini noi, care sunt punctate la fel cu cele produse în 2019. Acest lucru miroase a abuz în serviciu. Mai grav este faptul că sunt lăsate să intre de la egal, la egal și mașinile vechi de 10 ani pe traseele publice. Dacă facem un calcul, că această licitație e pentru următorii 10 ani, atunci vom vedea pe drumurile județului “hârburi” și “ciurucuri” de 20 de ani care vor transporta persoane. Cei care au făcut investiții sunt siderați. Iată ce a declarat unul dintre cei mai importanți trasportatori pentru Vremea Nouă. “Dacă noi știam că domnul Buzatu schimbă regulile, nu mai investeam 700.000 de euro în autobuze. Una e să dai pe un microbuz 90.000 de euro, care e produs în 2020 sau 2021 și una e să cumperi un microbuz din 2019 cu 50.000 de euro. E o diferență de 40.000 de euro, care se va regăsi în costul biletelor. Și atunci, unde e transparența în procesul de atribuire? Înseamnă că cineva a știut că se va face această modificare și au râs de noi, când ne chinuiam pe la firmele de leasing să găsim finanțare și ei cumpărau din prima mașini vechi, mai ieftine. Culmea că acum primesc puncte și mașinile din 2013. Vă dați seama că nici Euro 6 nu mai au aceste mașini. Vorbim de condiții civilizate și ne trezim că venim în licitații cu mașini de zece ani. Noi considerăm clar că președintele Consiliului Județean a făcut un abuz în serviciu, schimbând regulile în timpul procesului de atribuire. Dar o să vedem în cele din urmă cum va fi, fiindcă noi o să sesizăm organele competente. În prima etapă vom ataca hotârârea”, a declarat Ioan Moraru de la Morandi, care deține cea mai modernă flotă de transport din zona Vasluiului.

Iată ce spun operatorii de transport care au investit în microbuze noi vs. cei care au așteptat că Buzatu să-i miluiască cu o pleașcă

Ionuț Moraru

Primul care a luat cuvântul în cadrul ședinței de CJ, după ce Buzatu a schimbat criteriile de licitațiile la traseele pentru transport public a fost Ioan Moraru, reprezentant al SC MORANDI SRL și SC MORANDI LOGISTIC SRL: “Din punctul meu de vedere, partea aceasta cu continuarea pe grupe sau pe traseu, o să fie întoarsă de ANAP (n.r. Agenția Națională pentru Achiziții Publice) și o să ne revedem cu ea aici fără nicio problemă. A doua problemă gravă, tot din punctul meu de vedere, este schimbarea criteriilor de calificare. Noi am avut niște criterii de calificare în decembrie, care spuneau că anul 2022 este egal cu 2021 și cu 2020. Astăzi ni se spune că 2022 este egal cu 2019. Bine, haideți să spunem că nici aceasta nu ar fi cea mai mare problemă. Dar mai grav este că 2013 prinde puncte, adică prinde punctaj, este la șase puncte de 2022. Șase puncte din 21 de puncte, domnule președinte, se ard din preț. Chiar dumneavoastră ați zis astăzi, niște ciurucuri de mașini, încă zece ani de zile trebuie să ne pericliteze siguranța circulației. Eu nu o să fac parte din filmul acesta, dar cu siguranță și aceste lucruri vor reveni către Consiliul Județean. Eu mi-aș dori, totuși, să nu facem o greșeală. Am înțeles intenția dumneavoastră, de asta nu vă port pică. Văd că domnu’ Huțanu se tot agită, nu am o problemă cu dumnealui, dar din cauza legii 99, nu din cauza Consiliului Județean, el nu se va încadra în valoarea contractuală. Încercăm să-i ajutăm pe cei mici, eu nu spun nu, dar îi ajutam mai mult dacă îi luam în asociere. Spre exemplu, eu eram asociat cu un operator micuț de pe Zăpodeni. Și-a luat mașină nouă, dar nu va putea participa la atribuire din cauza acelui nivel financiar pe care nu-l îndeplinește pe valoarea contractuală. Deci, tot nu-i ajutăm pe cei mici. În ceea ce privește anul 2013, avem o ordonanță, Direcția Tehnică o știe și nu știu cum de nu a luat-o în calcul. A fost dată anul trecut și spune că, în cazul achizițiilor publice, ca să putem participa, trebuie să avem peste 80% Euro 6 la mijloacele de transport. Asta nu respectăm, dacă noi mutăm anul 2013 la șase puncte de 2022. Bine, cu Euro 5, ajunge la 9 puncte, dar având în vedere că procentajul maxim pentru mijlocul de transport este 21, iar tariful, 40%, e clar că se arde din tarif. Să nu ne mințim că vom avea tariful cel mai mic. Ulterior vor interveni costuri mai mari, pentru că 2013 este un consumator mult mai mare decât 2022. Colegii îmi indică să mai spunem că din 22 de județe în care s-a ținut atribuirea (n.r. a contractului de delegare a gestiunii serviciului public de transport județean de persoane), în primul județ în care s-a inițiat, adică în Alba, nici după doi ani de zile nu au fost atribuite contractele. Nu vom ajunge la același blocaj, pentru că ANAP s-a prins de “treabă”. În celelalte județe, atribuirea a fost pe grupe”.

Adrian Dominte

În replică, Adrian Dominte, reprezentant SC ANTA 95 SRL, cel care a avut intuiția să nu investească prea mulți bani în mocrobuze, îl aplaudă pe Buzatu. Să nu uităm că acesta este cel care l-a înfundat ani în urmă pe regretatul Președinte Vasile Mihalachi, care a și fost condamnat pentru abuz în serviciu, tot pe o speță legată de transportatori. Atunci cei de la ANTA (5 au inițiat plângerea. “Vreau să subliniez că atribuirea pe trasee este mult mai bună pentru majoritatea operatorilor de transport, pentru că au șanse de a participa la această atribuire indiferent de câte investiții a făcut, mai multe sau mai puține. Chiar dumneavoastră ați spus mai înainte că toate societățile, la ora aceasta, au activitatea perturbată din cauza pandemiei și a crizei provocate de război. Cred că atribuirea pe trasee este mai bună. Referitor la anul de fabricație – 2013, eu cred că este bine să fie punctat pentru că nu are în minus șase puncte, ci nouă puncte pentru că este și Euro 5, care e depunctat cu trei puncte. O mașină de opt ani și o zi este normal să fie punctată pentru că au fost și doi ani de pandemie și nu prea a fost folosită. E normal să avem acest drept, mașinile sunt foarte bune, dacă nu corespund RAR sau ISCTR, ne penalizează, dar avem șansa să aibă punctajul pe care l-a dat Consiliul Județean”, a declarat Dominte.

Buzatu și-a adus susținătorii în sală, numai că aceștia au fost contrați

Gelu Huțanu

Un alt transportsator mic, care a prins un traseu bănos, Zorleni – Bârlad e fericit că Buzatu a schimbat regulile și a făcut o odă în plenul CJ, conducătorului iubit, însă a fost taxat de un alt transportator. Iată ce odă i-a făcut Gicu Huțanu lui Buzatu: “Vreau să vă mulțumesc (n.r. domnului Buzatu) că ne-ați dat șansa și ocazia de a participa și de a avea măcar un cuvânt de spus în privința a ceea ce veți vota astăzi. Vreau să accentuez ceea ce a zis colegul meu (Adrian Dominte de la ANTA 95): totul este foarte scump, aveți mașini și dumneavoastră, știți ce înseamnă să întrețineți o mașină… Noi avem o responsabilitate și mai mare, trebuie să căutăm în primul rând siguranța călătorului. Însă în afara discuției, eu vreau să mulțumesc domnului președinte pentru că s-a răzgândit și pentru că, în primul rând, a făcut ceea ce era corect și ne-a dat șansa și nouă. Noi suntem o firmă foarte mică, avem numai cinci mașini, cinci angajați, atât am putut face. Nu am putut să ne dezvoltăm pentru că concurența este foarte mare, mă bucur că domnul președinte stimulează concurența, a căutat să ne înțeleagă și vă mulțumesc pentru lucrul acesta”.

Daniel Amariei

Replica a venit de la Daniel Amariei, reprezentant S.C. MIXCOD-TUR SRL și a fost una tăioasă: “Suntem puși în fața unui fapt împlinit. Aș dori să precizăm, domnul de la Bârlad are o firmă mică, așa a putut el să se “dezvolte”, are un traseu de la Bârlad la Zorleni, printre cele mai bune trasee din județul Vaslui. Societatea dumnealui este pe minus, rețineți acest aspect, are cinci angajați, cinci mașini și cel mai bun traseu, dar e pe minus, deci contribuția lui la bugetul de stat este pe minus. Dumneavoastră gândiți-vă acum, ca și aparat bugetar, de unde vin banii dumneavoastră?”

Gura lui Buzatu, adevăr grăiește! Mostră de abuz în serviciu

Dumitru Buzatu

ADEVĂR… Dumitru Buzatu a intervenit magistral și s-a autodenunțat în sală. Marius Arcăleanu tot a încercat să afle de la funcționarul din CJ responsabil de transportul public, care au fost argumentele pentru schimbarea regulilor în procesul de atribuire, însă Buzatu a spus că el este autorul. Prin urmare, am asistat în acea ședință la autodenunțul lui Buzatu, care în cazul în care transportatorii fac plângere penală va cântări enorm. Iată cum sună autodenunțul acestuia pentru infracțiunea de abuz în serviciu: “Am să fac eu două-trei precizări, ca să lămurim lucrurile. O dată trebuie precizat că proiectul acesta, ca și celălalt, mi-au aparținut în totalitate. Eu am inițiat această chestiune și, în calitate de inițiator, oricând am dreptul să mă răzgândesc. Și m-am răzgândit. Este un drept legal, am analizat pe toate fețele această chestiune și am ajuns la concluzia pe care o puteți, evident, studia în cadrul acestui proiect de hotărâre. Eu pot să-i invit pe domnii de la compartiment să vă spună câte ceva, dar mai mult de atât nu pot să spun, pentru că nu poate compartimentul să îmi dicteze mie vreo inițiativă, poate să îmi atragă atenția dacă nu se respectă anumite reguli procedurale sau că nu respectă dispozițiile legale, dar să îmi spună ce să scriu în proiectul de hotărâre, nu, cât sunt eu, cel puțin. Dar oricare dintre dumneavoastră, care veți fi aici nu veți putea să acceptați, dumneavoastră sunteți responsabili de felul în care arată proiectele de hotărâre pe care le inițiați. Eu nu văd aici niciun fel de orgoliu, am făcut o precizare succintă, că a fost vorba de o analiză pe care eu am făcut-o pas cu pas și, deși la început am crezut că e mai bine așa, în urma analizei a rezultat… . Nici nu cred că e un motiv atât de mare de nemulțumire pentru că eu am fost mulțumit de activitatea prestatorilor care joacă în această formulă. Cu mici excepții care nu s-au datorat unor prestații greșite din partea lor, lucrurile au mers bine. Nu culpabilizăm pe nimeni, dimpotrivă, eu cred că merită să fie apreciați pentru felul în care s-a desfășurat această activitate. În ceea ce privește cealaltă activitate, cea a mea, v-aș ruga să mă tratați cu aceeași diferență (n.r. respect, stimă) și să apreciați că dacă fac ceea ce îmi este permis, e un lucru bun, chiar dacă poate într-un anumit fel nu ne place sau nu vrem să acceptăm o inițiativă așa cum ea a fost inițiată. Aceasta este situația de fapt și orice se va spune, vă rog ca nu cumva să se refere la dreptul meu de inițiativă, că atunci încep să mă supăr. O să consider că am o cenzură de sus sau de jos”, a spus Dumitru Buzatu.

Arcăleanu, bruscat de “decența” lui Buzatu, care a vrut să se autodenunțe

Marius Arcâleanu

HOTĂRÂT… Arcăleanu a încercat din nou să afle sfatul specialiștilor. Acesta i-a întrebat pe reprezentanții Compartimentului de transport public din cadrul Consiliului Județean ce s-a întâmplat din decembrie și până în prezent, astfel încât să fie nevoie să se modifice modalitatea de atribuire. “Am vrea să știm și noi care au fost motivele care l-au făcut pe domnul președinte să se răzgândească”, a spus Arcăleanu. Primul răspuns nu a venit de la reprezentanții compartimentului precizat, ci de la Dumitru Buzatu, care a fost ferm: “Poate nu mă exprim eu cu destulă exactitate, încercând să fiu foarte conciliant… Ce să vă spună domnul Nistor de la compartimentul de specialitate? De ce m-am răzgândit eu? De ce nu mă întrebați pe mine? Ar fi absurd să mă întrebați pe mine din moment ce v-am spus de la început că m-am răzgândit și nu sunt obligat să dau cuiva vreo explicație. Atâta sunt obligat: să urmez prescripțiile legale, adică să respect legea… Ar fi chiar culmea ca eu să fac apel în ceea ce privește conduita mea atunci când inițiez la domnul Arcăleanu: <nu pot să fac propunerea aceasta, că nu-i convine domnului Arcăleanu și e nenorocire mare în dezbatere>. Haideți să avem oleacă de… decență”.

Angajatul lui Buzatu recunoaște că Buzatu l-a pus să facă abuzul în serviciu

Rică Nistor

DENUNȚ… Rică Nistor, angajat în cadrul Compartimentului de transport public din cadrul Consiliului Județean: “V-a spus domnul președinte ce era de spus, eu vin cu o completare simplă. Ambele hotărâri, și cea din decembrie, și aceasta, sunt valabile. Dumnealui (n.r. Dumitru Buzatu) a optat pentru varianta a doua, m-a chemat, m-a întrebat dacă e valabilă, am pus în ordine ce mi-a cerut și… Altceva nu am ce să spun”. Rugat să dea mai multe detalii cu privire la diferențele dintre cele două hotărâri, Rică Nistor a spus: “prima variantă limitează participarea unor operatori la licitație, restrânge concurența. Fiind mai mulți concurenți, sunt mai multe oferte financiare. Calitatea serviciului este dictată de factori de departajare, cine vine cu cea mai performantă mașină obține punctaj maxim. Cine vine cu o mașină la mâna a doua obține un punctaj mai mic. Traseele slabe, care nu vor fi luate vor fi reanalizate și vom găsi soluții”.

Trifan, altruist, îi dă o mână de ajutor lui Buzatu

Ciprian Trifan

BĂGARE ÎN SEAMĂ… Vicepreședintele CJ, Ciprian Trifan a încercat să-l ajute pe Buzatu și a filozofat precum șeful său: “Aici discutăm de oportunitate, nu de politica lui Adam Smith (sic, da? Nu vorbim de marje de profit și așa mai departe. Discutăm de oportunitate, dacă facem pe trasee și creăm concurență pe fiecare traseu în parte sau facem un grup de trasee și facem concurență pe un grup de trasee. Inițiatorul v-a pus la dispoziție un proiect de hotărâre care are concurența cea mai mare în piață. Despre asta vorbim, nu despre Euro 6, despre Euro 12, despre Euro 15… Aceste lucruri fac parte din caietul de sarcini, noi discutăm despre oportunitatea unui caiet de sarcini pe care îl punem, ca autoritate contractantă, la dispoziția prestatorilor să vină să liciteze și să-și câștige traseele pe următorii 10 ani”.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

13 COMENTARII

  1. Intotdeauna cand intervii se creeaza anomalii. Ce e cu moda asta de „atribuire a traseelor”? E o practica destinata exclusiv umplerii buzunarelor politicienilor. Lasa, frate, piata libera, ca se regleaza singura!! Cei cu masini proaste vor fi nevoiti sa accepte traseele proaste, ca pe traseele bune calatorii nu vor urca in masinile lor, iar cei care fac transport sigur si civilizat vor avea cautare pe traseele bune. Nu mai tineti in brate toti jepcarii!! Maine-poimaine or sa impuna si clientilor magazinelor alimentare sa intre in dughene urat mirositoare in loc de magazine civilizate, ca – vezi Doamne – „si aia au dreptul sa traiasca”. N-au decat sa investeasca pentru a prinde o piata mai buna. Americanii au o vorba: „Spend money to make money!”. M-am saturat de „Lasa, ba, ca merge si asa…”!

  2. Cum pueti sa faceti afirmatii ca eu Dominte Adrian l am infundat cu ani in urma pe regretatul Vasile Mihalachi , ?????? ESTE FFF ADEVARAT CA AM MERS IMPREUNA CU AMARIEI DANIEL DE L A MIX COD TUR LA TRIBUNALUIL IASi PENTRU CA VOIA S AL DEA IN JUDECATA PE LIVIU BUTNARU CUMATRELUL LUI : EU AM AFIRMAT CACI SI LUI FRATELE MEU ACEST BUTNARU LA OBLIGAT SA RENUNTE LA TRASEUL CASTIGAT DE EL IN FAVOAREA LUI DOGARU COLEGUL LUI DE PARTID CARE IL PUSESE IN FRUNTEA ARR VASLUI , DEASEMENEA MENTIONEZ CACI AM MAI DECLARAT LA TRIBUNALUL IASI : CACI LIVIU BUTNARU A DUS COMISIA PARITARA INTRO DIRECTIE GRESITA PENTRU ASI ATINGE SCOPUL PERSONAL !!!!!!! NU AM FACUT NICI O DECLARATIE DESPRE NIMENI DIN COMISIA PARITARA LA ACEA VREME VA ROG F F F MULT NU MAI FACETI AFIRMATII NEFONDATE SI NE VERIFICATE !!! DACA VRETI MERGETI LA TRIBUNALUL IASI SI VERIFICATI !!!!!!!!!! SA VA I A DRACU !!!!

  3. Cum pueti sa faceti afirmatii ca eu Dominte Adrian l am infundat cu ani in urma pe regretatul Vasile mihalachi , ?????? ESTE FFF ADEVARAT CA AM MERS IMPREUNA CU AMARIEI DANIEL DE L A MIX COD TUR LA TRIBUNALUIL IASi PENTRU CA VOIA S AL DEA IN JUDECATA PE LIVIU BUTNARU CUMATRELUL LUI : EU AM AFIRMAT CACI SI LUI FRATELE MEU ACEST BUTNARU LA OBLIGAT SA RENUNTE LA TRASEELE CASTIGATE DE EL IN FAVOAREA LUI DOGARU COLEGUL LUI DE PARTID CARE IL PUSESE IN FRUNTEA ARR VASLUI , DEASEMENEA MENTIONEZ CACI AM MAI DECLARAT LA TRIBUNALUL IASI : CACI LIVIU BUTNARU A DUS COMISIA PARITARA INTRO DIRECTIE GRESITA PENTRU ASI ATINGE SCOPUL PERSONAL !!!!!!! NU AM FACUT NICI O DECLARATIE DESPRE NIMENI DIN COMISIA PARITARA LA ACEA VREME VA ROG F F F MULT NU MAI FACETI AFIRMATII NEFONDATE SI NE VERIFICATE !!! DACA VRETI MERGETI LA TRIBUNALUL IASI SI VERIFICATI !!!!!!!!!! SA VA I A DRACU !!!!

  4. Ati gresit pozele ( Gicu Hutanu e ala gras chelios ).
    Cum poate omul asta sa fie pe minus cand are cel mai banos traseu ?
    Merge mereu la consum, lasa masina pe liber. Uneori ai impresia ca ajungi mai repede , pe jos, in barlad decat cu autobuzul lui.
    Are apartamente peste apartamente prin iasi.
    Are cel putin o masina electrica ( daca nu cumva are doua ).
    Daca cautati sauna, mergeti cu autobuzele lui, slabiti garantat !
    Nu-l plangeti !, omul e bine de tot.
    Ce vreti sa zica ? Da, am bani si o duc bine ?

  5. L-o făcut mă-sa Președinte de Consiliu Județean și face ce dorește! Lingăii ăstuia s-au mulțumit cu resturi și au acceptat dominația acestui escroc și au prostit lumea să-i voteze. Bine, maimuțoiul pe primul loc, lingăii după! Vai de p … noastră!

  6. Familia Buzatu a ruinat economic Vasluiul. Să aibă parte la fel. Un bețiv care nu știe nici să vorbească, nu reprezintă orașul la București, diplomatul cu bani poate pentru a fi veșnic. O iluzie care miroase a cenușă, un neocomunist. Păcat că vasluienii l au ales și nu îl aruncă ca pe o măsea stricată.

  7. Ei asa a vrut el vedeti ce masini au carat refugiati , 2 vedeti cu ce masini a mers Buzatu la Moldova cu toata delegatia si o sa intelegeti dece ” asa vrut” cei ce au tipat pe la CJ dupa bani au fost taxati

  8. Se pare ca nea Mitica pășește pe urmele lui Ludovic al 14-lea, care îmbătat de putere, spunea tuturor ca „l’etat, c’est moi”!, adică statul sunt eu. Asa se întâmplă când ceilalți consilieri județeni PSD sunt o masa amorfa, care face doar ce cere șeful.

  9. Tie si lehamite sa mai spui ceva, n-are nici un rost
    Chiar dacă se schimba, cei care vin tot la fel fac, cred ca singura soluție sa dea rusii o bomba atomica și gata, nația asta e corupta iremediabil

    • … chiar asa… cu cat ramane ,,locul ,, mai parjolit,mai ars….cu atat este mai igienic ….. altfel, a o lua de la zero…nu exista absolut… psd este in toate.. in cele ce sunt… in bobul marunt…. daca tot buzatu este cappo dei tutti cappi in vaslui… isi merita vasluienii noroiul pana la gat… parca ma bucur ca vaslui este mai inamolit decat botosani,vrancea,neamt,teleorman,olt,dolj…. adica taramul inamolitilor secolului intunericului.

  10. Haideți să mai tăiem și niște bilete, oameni buni și sa nu ne mai ascundem după neamurile de pe la finanțe și alte instituții… Doar sa tăiem niște bilete…

  11. Doamnelor si domnilor, Dumitru Buzatu în toată splendoarea lui! Discurs argumentat, atitudine impaciutoare, viziune, tot ce-ți poți dori de la un președinte de Consiliu Județean!
    „M-am răzgândit pentru c-așa vreau eu”!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.