Foarte mulți români cred că un sejur petrecut în țări ca Grecia, Bulgaria sau Turcia, la ultra all inclusive, garantează o vacanță la superlativ. Mulți se conving însă că nu este chiar așa.
Experiența unui român în Bulgaria, la ultra all inclusive, arată că lucrurile sunt puțin diferite. Bărbatul a descris pe grupul de Facebook Travel in Bulgaria – Călător în Bulgaria o experiență nefastă, la un hotel de lux, unde, spune el, mâncarea era veche și avea un gust foarte rău. De fapt, problemele au început încă din momentul în care a pus piciorul în parcarea hotelului.
„M-am întors săptămâna trecută din vacanță: Sunny Beach, Hotel Planeta! Punctual, în ordine cronologică: Parcarea: a apărut un domn chel de la pază cu singură replică în engleză “parking full”. Nici 10 euro nu l-au impresionat, insistând să merg la parcarea de vis-a-vis la o dărăpănătură de construcție, fără camere și fără bariere (ele erau, dar tot timpul stăteau ridicate).
Am mers la recepție, surpriză: duduia de acolo e mână în mână cu ei. Bun. Sun la Booking, iar în 5 minute apare alt domn de la pază care îmi spune că parcarea are un loc liber (??) Camera- senzațională! 42 mp, curată, balcon generos, doamna de la curățenie a venit zilnic. Plajă superbă, intrare lină în apă (nu este meritul celor de la hotel, bineînțeles)”, povestește turistul…https://adevarul.ro/stiri-locale/cluj-napoca/experienta-unui-roman-in-bulgaria-la-ultra-all-2201072.html