Guvernul pregătește atacul împotriva falselor reduceri de prețuri: Comercianții, obligați să afișeze și un anumit preț în cazul reducerilor. Cresc și amenzile

Orice anunț de reducere a prețului unui produs va trebui să indice clar și prețul aplicat anterior de comerciant, dar nu oricare, ci pe cel din ultimele 30 de zile înainte de data aplicării reducerii, respectiv din ultimele 10 zile în cazul produselor perisabile, indică date analizate de Profit.ro. Amenzile pentru încălcarea acestor norme vor ajunge până la 40.000 lei, în timp ce amenzile actuale la afișarea prețurilor vor fi majorate. Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider De ce este important: Măsurile urmează să fie aprobate de Guvern într-un context în care în ultimii ani, mai ales cu ocazia reducerilor de Black Friday, au fost și voci în spațiul public care au susținut că, în unele cazuri, prețurile la anumite produse ar fi fost majorate în perioada premergătoare acestui eveniment, iar reducerea le-ar fi readus astfel la prețul inițial. Va fi, astfel, schimbată modalitatea de indicare a preţurilor produselor oferite consumatorilor spre cumpărare, în particular privind informațiile afișate pentru clienți și legate de reducerile de preț. Astfel, conform noilor reguli pregătite: – Orice notificare de reducere a prețului va trebui să indice și prețul anterior aplicat de comerciant pentru o perioadă determinată, înainte de aplicarea reducerii de preț.

Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/ultima-ora-guvernul-pregateste-atacul-impotriva-falselor-reduceri-de-preturi-comerciantii-obligati-sa-afiseze-si-un-anumit-pret-in-cazul-reducerilor-cresc-si-amenzile-20071707?utm_source=adevarul&utm_medium=Referral&utm_campaign=Cross




NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ