Infractorii cibernetici încearcă să profite de situațiile legate de zborurile cu probleme. Unii pasageri au primit mesaje care îi îndrumă cum să obțină despăgubiri. Tot ce trebuie să facă este să acceseze un link. Specialiștii atrag atenția că este vorba de o nouă serie de mesaje de tip phishing. Infractorii online pot intra în posesia datelor personale sau a conturilor bancare.
În plin sezon estival, zborurile întârziate și anulate sunt la ordinea zilei. Ocazie perfectă pentru hackeri să profite de necazul pasagerilor. Un călător a cărui cursă a fost întârziată, a primit următorul mesaj. „Zborul tău recent a fost întarziat, iar tu poți avea dreptul la 600 de € despăgubire. Începe-ți cererea aici”. Mesajul se termină cu un link. În realitate este vorba de o fraudă informatică. Hackerii folosesc un nume de companie fictivă care este ușor de confundat cu al unei firme care în realitate chiar se ocupă de drepturile pasagerilor, și pe seama căreia infractorii cibernetici profită de a atrage victime.
Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/hackerii-cauta-victime-pe-aeroport-ce-mesaje-primesc-pasagerii-cu-zboruri-intarziate-sau-anulate-2417291