8 C
Vaslui
08-dec.-2022

Haosul cu facturile E-ON se adânceste!

- Advertisement -

INCREDIBIL Total Post Grup, firma de curierat rapid care a încheiat contract cu E-ON pentru distributia facturilor de energie electricã si gaz, are contractul … confidential, astfel cã nimeni nu stie pânã acum cine se face rãspunzãtor de haosul creat. În paralel, haosul continuã, la E-ON Bârlad este o coadã considerabilã zilnic, unde oamenii, îngrijorati cã nu le-a venit factura la platã, vin la Serviciul Relatii cu Clientii si solicitã copii dupã facturi pentru a le achita. “Suntem exasperati de numãrul mare de clienti care vin si solicitã copii dupã facturi. Nu le ajunge factura, nu stiu cum este posibil, iar noi deservim peste 100 000 de clienti din Bârlad si zona arondatã. Suntem patru oameni, nu mai facem fatã.”, a spus unul dintre salariatii E-ON. Între timp, în comuna Ibãnesti, în satul Simila apartinând comunei Zorleni, pe zeci de strãzi din municipiul Bârlad nu au ajuns facturile la platã! Total Post continuã bãtaia de joc, în ciuda faptului cã are deja reclamatii la Comisariatul pentru Protectia Consumatorului Vaslui!

Ieri, în sediul sucursalei E-ON Bârlad era o coadã imensã la Serviciul de Relatii cu Clientii. Zeci de oameni asteptau sã îsi scoatã copii dupã facturile pe care, din cauza serviciului prost efectuat de firma de curierat rapid Total Post, nu le-au primit. Oameni din satele din jurul Bârladului vin zilnic aici – se scot copii dupã facturi pe bandã rulantã, iar cei patru salariati E-ON Bârlad sunt asediati pur si simplu de reclamatii si solicitãri. În comuna Ibãnesti, de exemplu, nu a ajuns încã nicio facturã a E-ON! Nici în satul Simila nu au ajuns, iar pe zeci de strãzi din Bârlad la fel. Un administrator al unei farmacii de pe strada Republicii din Bârlad a primit teancul de facturi … aruncate peste gard, deteriorate si foarte târziu livrate, astfel cã omul s-a apucat sã facã reclamatii la Total Post Grup la Bucuresti. “Un asa haos nu am vãzut niciodatã la noi în sediu. Suntem bulversati! Suntem putini, doar patru, la cei 100 000 de abonati arondati sucursalei Bârlad a E-ON. Zilnic scoatem copii dupã facturi, zilnic dãm explicatii, vã dati seama cã fiecãruia dintre noi îi revin câte 25 000 de clienti! De când cu trecerea asta de distributie la firma de curierat, este nebunie”, ne-a spus un salariat la E-ON Bârlad. Oamenii de la coadã ne-au spus cã nu stiu ce-i cu firma asta, ei stiu cã postasul le aducea facturile la timp si cã abia aici au aflat cã nu Posta Românã le mai distribuie. “Nu stiu cine le aduce, eu am cerut socotealã postasului. E un mare tãmbãlãu! La noi în sat sunt vreo sapte care-i cheamã Ionescu D. Constantin si postasul stia exact la cine sã vinã, dar acum … nu o sã vã vinã sã credeti, niciunul nu mai stie care si ce facturã are. Nu mai spun cã le-au azvârlit pe dupã garduri, le-au lãsat grãmadã la magazin…”, ne-a spus Costel M., din satul Bãdeana, comuna Tutova, aflat la coada cu pricina de la E-ON Bârlad. De la salariatii E-ON am aflat (confidential desigur) cã în comuna Ibãnesti, în satul Simila (Zorleni) si pe zeci de strãzi din Bârlad nu s-au distribuit încã facturile si deja de astãzi, 16 septembrie, încep deconectãrile.

Protectia Consumatorului Vaslui pe fir

Ieri, la CJPC Vaslui a fost chemat directorul zonal al Total Post Grup, pentru a da explicatii privind plângerile înregistrate. “Trebuie sã ne aducã documente, pentru cã ei sustin cã nu au nicio o obligatie fatã de oamenii care reclamã. Ei au contract cu E-ON dar în contract spun cã nu au nicio clauzã privind întârzierile la distributie. Este ceva ciudat si trebuie sã analizãm cine este pânã la urmã vinovat. Cã un vinovat va fi cu sigurantã. Total Post dã vina pe E-ON si am înteles cã si contractul cu ei este confidential, nu stiu dacã îl vom putea vedea, ca sã ne lãmurim. Oricum, avem în analizã aceste aspecte, am solicitat si relatii la Iasi. Mai dureazã un pic pânã descâlcim aceastã situatie neclarã, pentru a vedea împotriva cui ne îndreptãm. Cã si ei au, legal, dreptate. Au încheiat contract cu E-ON, nu cu beneficiarii E-ON. Atunci sã rãspundã E-ON”, a spus Constantin Vasilache, comisar sef al Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului Vaslui.

Total Post – companie cu datorii uriase si un capital de 1.000 de lei

Vã reamintim cã ideea schimbãrii operatorului de distribuire a facturilor a avut la bazã, spuneau într-un comunicat cei de la E.ON luna trecutã, „fluidizarea procesului de transmitere si reducere a timpului de livrare a corespondentei cãtre clienti”, Total Post fiind „cea mai importantã companie privatã de pe piata corespondentei adresate”. Total Post Mail Services, asa cum este denumitã societatea care distribuie facturile E.ON, are sediul în Bucuresti si este relativ recent înmatriculatã. Potrivit situatiilor fiscale depuse la Ministerul Finantelor, aceastã firmã a fost înmatriculatã în anul 2012, iar conform bilantului depus pe anul 2013, avea datorii de peste 13,4 milioane de lei, un capital subscris de numai 1.000 de lei si o pierdere de peste 1 milion de lei. Aceste date reliefeazã „importanta” acestei societãti pe mâna cãreia au fost lãsati abonatii E.ON. Total Post Mail Services avea, anul trecut, 833 de salariati în toate sucursalele din tarã plus Bucuresti! Ceea ce era de demonstrat!

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.