I-a explodat telefonul fix primit de la RCS

Culmea telefoniei in Romania

TELEFONUL CAPCANÃ O pensionarã din Husi a tras o sperieturã zdavãnã în momentul în care telefonul fix luat de la RCS a explodat la propriu. “Nu cred cã trecuse 4 zile de când a fost instalat si, într-o noapte, am auzit o bubuiturã si s-a fãcut flacãrã la aparat”, povesteste huseanca. Dupã acest incident, bãtrâna a mers la firma de telefonie sã rezilieze contractul. Degeaba! “Desi eu nu am vorbit deloc la acel telefon si i-am rugat sã îmi rezilieze contractul din acel moment, nu au vrut. Acum mi-a venit o facturã cu peste 70 de lei de platã, cu data scadentã 31 mai. Nu stiu ce sã mã mai fac, sunt pensionarã, sunt bolnavã, iar ei mã terorizeazã cu facturi”, plânge femeia.

CAZ Povestea a început în 2011, când huseanca Aurica Turcanu a dorit sã îsi facã abonament pentru un telefon fix la societatea în cauzã. Dupã doar câteva zile însã, telefonul nou instalat de specialistii trimisi acasã la ea a luat foc. “Nu cred cã trecuse 4 zile de când a fost instalat si, într-o noapte, am auzit o bubuiturã si s-a fãcut flacãrã la aparat. Norocul meu a fost cã am reusit sã trag din prizã aparatul, ca sã evit un incediu. Când am vãzut asa ceva, am luat aparatul cum era, a doua zi dimineatã, si am mers la ei, sã le spun cã în veci nu îmi mai trebuie telefon de la ei. Le-am spus cã vreau sã reziliez contractul”, povesteste huseanca. Aceasta a mers chiar si la Politie sã reclame incidentul, însã, desi oamenii legii s-au implicat prompt în caz si au demarat cercetãri, în final i-au rãspuns, în scris, cã problema tine mai mult de Protectia Consumatorului.

Trebuie sã plãteascã telefonul pe care nu îl are!

REPLICI “Din momentul în care le-am dus telefonul, s-a implicat si Politia, iar eu am cerut rezilierea, am crezut cã s-a încheiat toatã problema. Dar de atunci, lunã de lunã, mi se trimit facturi. Desi eu nu am vorbit deloc la acel telefon si i-am rugat sã îmi rezilieze contractul din acel moment, nu au vrut. Acum mi-a venit o facturã cu peste 70 de lei de platã, cu data scadentã 31 mai. Nu stiu ce sã mã mai fac, sunt pensionarã, sunt bolnavã, iar ei mã terorizeazã cu facturi”, plânge femeia. Aceasta a fãcut plângere la Parchetul de pe lângã Judecãtoria Husi, temându-se, spune ea, ca aceste sume “reportate” lunar, sã nu creascã de la o lunã la alta, iar, într-o zi, sã fie datã în judecatã pentru neplata facturilor. “Sunt pensionarã si am 600 de lei pe lunã. Pentru mine orice ban conteazã, pentru cã nu mã ajutã nimeni. De ce sã plãtesc pentru un telefon la care nu am vorbit niciodatã?”, se întreabã huseanca. În replicã, reprezentantii firmei sustin cã huseanca a semnat un contract si abonamentul pe prima lunã era de putin peste 20 de lei. Nu l-a plãtit, a fost înregistratã cu restante în calculator, iar acesta, lunar, o gãseste cu sume neachitate.




10 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ