spot_imgspot_img
9.6 C
Vaslui
26-apr.-2024

În luptã cu E-On!

- Advertisement -

NECAZ Un husean se plânge cã E-On-ul nu doar cã, de mai bine de un an de zile, îl lasã fãrã curent electric în casã, dar, în plus, l-a dat si în judecatã pentru neplata unor facturi a cãror valoare nici mãcar instanta de fond nu a înteles exact cum a fost calculatã. Interesant este cã judecãtorii i-au dat dreptate huseanului aflat în disputã cu E-On-ul, întrebând societatea furnizoare de energie electricã de ce nu a tãiat curentul rãu-platnicului, conform contractului, dupã 45 de zile de neplatã?! „Întreruperea curentului e un drept al E-On, nu o obligatie”, a fost rãspunsul surprinzãtor al societãtii.

Nu este de glumã cu E-On-ul! Rãu-platnicii nu doar cã se pot trezi fãrã curent electric în locuinte, dar riscã sã se aleagã si cu un proces, în baza cãruia E-On-ul vrea sã îsi recupereze paguba. Se întâmplã însã ca instanta sã nu se limiteze la a lua notã de sumele impuse pe facturile prezentate de E-On, cu intentia ca judecãtorii sã o ajute sã le recupereze, ci sã cearã mai multe lãrmuriri si dovezi cã pârâtul anume atât datoreazã reclamantei. Este cazul huseanului Vasile Botezatu, un vârstnic de 71 de ani, care, de aproape un an se judecã cu E-On Moldova, care îi cere aproape 1100 de lei, bani datorati conform unor facturi restante din 2012. Numai cã, odatã mutatã disputa la Judecãtorie, lucrurile au cãpãtat alte dimensiuni: judecãtorii au vrut sã stie exact cum a calculat E-On-ul facturile, pentru ca omul sã aibã de achitat 975,53 lei, cu atât mai mult cu cât omul a prezentat chitantele prin care a achitat, mãcar în parte, ceea ce datora. Instanta a cerut o fisã de calcul, pe care sã se vadã exact serviciile facturate, dar si modul de calcul al fiecãrui bãnut din penalitãti. Rãspunsul E-On-ului este cel putin interesant: „Considerãm cã E-On nu avea obligatia de a depune o fisã de calcul a debitorului, în conditiile în care o astfel de fisã nu se întocmeste, iar facturile emise sunt suficient de detaliate, arãtându-se în cuprinsul lor atât serviciile facturate, penalitãtile datorate, cât si facturile în sold”. Evaluând toate datele, dar mai cu seamã faptul cã E-On-ul nu a putut prezenta ceea ce solicitat instanta, iar, cum bine s-a arãtat în motivare, E-On-ul a uitat sã îi întrerupã huseanului curentul, dupã cele 45 de zile de neplatã, pe fond, cererea E-On a fost respinsã. „Eu m-am bucurat cã o instantã din România a înteles cã E-Onul trebuie sã justifice cum calculeazã aceste facturi. Eu am plãtit tot, dar la regularizare mi-a venit câteva milioane de lei vechi de platã, dar nu stiu pe ce. Aveam un bec, un televizor, trãiesc doar eu cu baba mea în casã, atât”, a spus huseanul.

Bãtrânul vrea din nou curent electric, dar E-On-ul vrea proces!

„Eu as ruga totusi E-On-ul sã nu se mai judece cu mine si sã mã lase sã îmi trag din nou luminã. Eu am plãtit tot ce am consumat, mai mult nu pot sã dau, cã am 350 de lei pensie. Stãm pe întuneric mai rãu ca în pesterã si nu vrem decât un bec. Mi-e dor si mie sã mã uit la un televizor, sã nu mai stau la lumânare. Eu nu as vrea sã mã judec cu E-On-ul, eu vreau doar luminã în casã. Nu stiu cine mã poate ajuta. Acum au fãcut Apel, dar eu sper ca judecãtorii sã vadã adevãrul”, a spus huseanul Vasile Botezatu.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.