18.2 C
Vaslui
18-sept.-2021

Mădălina, „înviată” pentru bani şi audiență

Rudele cântăreţei, scindate în două tabere, alimentează, prin înţelegeri sau contracte, câştigurile a două televiziuni importante din România, Pro TV şi Antena 1.

Familia Mădălinei Manole, divizată şi fiecare având „cartierul general” în câte un post important de televiziune, a continuat în crescendo să umfle ratingurile şi buzunarele posturilor implicate, mergând până la a face înţelegeri sau contracte pentru a vinde această poveste.

După ce şi-au adus reciproc felurite acuze, taberele s-au luat la întrecere care prezintă cele mai sordide detalii cu privire la caz. Punctul culminant a fost înregistrat ieri după-amiază, când soţul cântăreţei, Petru Mircea, se afla la Pro TV, în platoul lui Cătălin Măruţă, pentru a prezenta în exclusivitate partea a doua a scrisorii de adio a Mădălinei Manole. Între timp, părinţii artistei erau în platoul emisiunii „Acces Direct”, difuzată pe acelaşi tronson orar de Antena 1, unde reluau detalii din viaţa de soţie nefericită a fiicei lor.

Cât se câştigă din publicitate

Posturile care îşi dispută conflictul dintre cele două părţi, Antena 1 şi Pro TV, sunt câmpurile de bătălie a celor implicaţi, care spun că sunt mânaţi de acelaşi ţel: reabilitarea imaginii Mădălinei.

Antena 1 admite că are o „înţelegere” cu familia cântăreţei. „Nu e un contract, e doar o înţelegere cu producătorii”, spune Elena Prodan, reprezentantul postului, în timp ce soţul Mădălinei, care este angajat al Pro TV, insistă că este vorba de un act semnat.

După ce părinţii Mădălinei au atacat toată săptămâna trecută fie de acasă, fie din platou, la emisiunea „Acces Direct”, Petru Mircea a punctat decisiv, marţi după-amiază, la emisiunea „Happy Hour”, moderată de Cătălin Măruţă, cu scrisoarea de adio tocmai găsită şi prezentată, de dragul audienţei, în două tranşe.

Dacă, în prima sa zi de emisie, Măruţă a fost spulberat în audienţe (de părinţii Mădălinei, care erau la Antena 1), deşi îl avea invitat pe primul bărbat din lume care a născut, lucrurile s-au inversat marţi seară, când scrisoarea lui Petru Mircea s-a dovedit de neînvins.

Deşi preţurile au scăzut considerabil din cauza crizei, sumele plătite pentru publicitatea pe acest segment orar la o emisiune care face 4,7 puncte de rating sunt, în continuare, destul de mari. Calculate estimativ, în pauza publicitară, un spot de 30 de secunde ar putea costa până la 700 de euro. La aproximativ 40 de spoturi, înseamnă cam 30.000 de euro din publicitate.
..evz.ro

Ultimele Știri
- Advertisement -spot_img
Ultimele Știri
- Advertisement -spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here