spot_imgspot_img
11.1 C
Vaslui
26-apr.-2024

Mii de bârlãdeni la discretia EO-N – luminã cu portia!

- Advertisement -

BÃTAIE DE JOC Bârlãdenii au ajuns la exasperare – zilnic se întrerupe furnizarea energiei electrice si astfel aparatura electricã este subrezitã: frigiderele nu mai functioneazã bine, televizoarele se stricã, calculatoarele la fel. E.ON Moldova, firmã germanã, spune cã de vinã ar fi niste cabluri subterane, însã niciodatã nu-si asumã responsabilitatea pentru proasta administrare a retelei electrice din oras.

Au trecut deja 11 zile de când în municipiul Bârlad utilizatorii casnici primesc luminã cu portia. Exact ca acum 24 de ani. Se întrerupe lumina ziua, dupã-amiaza, seara, chiar si în zilele de sâmbãtã si duminicã. Afectati sunt mii de bârlãdeni care sunt nevoiti sã fie pregãtiti cu lumânãri si chiar lãmpi cu gaz pentru cã nu stiu niciodatã dacã seara va fi luminã sau nu. A devenit cotidian sã bati la usa vecinului de apartament si sã întrebi „Vecine, ai luminã?”, pentru cã oamenii se gândesc totusi cã nu este posibil ca zi de zi, searã de searã, sã se ia lumina când ti-e lumea mai dragã sau joacã echipa ta favoritã de la CM de Fotbal. Ieri, la un restaurant din Bârlad, când se slujea la o pomenire, s-a întrerupt lumina! Noroc de lumânãrile de la pomanã, cã s-a vãzut cum si pe cine sã serveascã angajatii localului! Am contactat firma EO-N Moldova, de care apartine si sucursala EO-N Bârlad si am primit un rãspuns clasic: EO-N nu este vinovat, s-a intervenit operativ … bla, bla, bla! Mai multi bârlãdeni s-au decis sã facã o plângere la Protectia Consumatorului Vaslui, însã din câte am înteles, trebuie sã stea la rând, pentru cã OPC Vaslui are de rezolvat alte zeci de plângeri împotriva EO-N nu numai din Bârlad, ci si din Vaslui.

„Noi nu, niciodatã noi nu suntem vinovati!”

„În ultima sãptãmânã au avut loc mai multe avarii în reteaua de medie tensiune ce alimenteazã consumatorii cu energie electricã din municipiul Bârlad. Echipele E.ON Moldova Distributie au intervenit operativ, iar distributia energiei electrice a fost reluatã pentru toti consumatorii în aproximativ o orã de la producerea incidentelor. Compania noastrã realizeazã o analizã complexã a acestei situatii, astfel încât sã fie identificate si prevenite cauzele ce au generat aceste întreruperi. Regretãm disconfortul produs si asigurãm consumatorii cã echipele noastre intervin cu promptitudine ori de câte ori existã astfel de situatii.” a precizat într-un comunicat Corneliu Zait, din cadrul Departamentului Comunicare Corporatistã a E.ON România.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.