Monica Pop, anunţ dur după ce Ion Cristoiu a anunțat că se simte rău după rapel: Nu există cuvântul acesta! Trebuie să spună clar efectele adverse!

Monica Pop a venit cu critici dure, luni seară, anunţ făcut de jurnalistul Ion Cristoiu care a spus că s-a simțit rău după ce a făcut a doua doză de vaccin, adică rapelul.

Monica Pop, anunţ dur după ce Ion Cristoiu a anunțat că se simte rău după rapel. Medicul susţine că românii trebuiau să fie informați clar ce efecte adverse ar putea surveni după administrarea serului.

Monica Pop, anunţ dur după ce Ion Cristoiu a anunțat că se simte rău după rapel. Anunţul făcut de medic

„Cum să știe lumea, dacă s-a spus pe toate televizoarele că e un vaccin sigur? Cuvântul acesta nici nu trebuie să există în medicină. Nu există cuvântul acesta! Trebuiau să spună de la început că sunt și efecte adverse, că unele sunt foarte severe, că sunt puține acelea severe, dar sunt.

Iar când eu am spus că nu știi ce te poate aștepta după un timp, pentru că nu sunt studii în sensul acesta, știți bine ce s-a întâmplat. Și, mai mult decât atât, înțeleg că acest vaccin de la AstraZeneca este contraindicat persoanelor peste 55 de ani, pentru că nu s-au făcut studii.

Păi dacă nu s-au făcut studii, nu putem să fim sceptici? Nu e normal să știm și să fim informați? Și foarte bine spune domnul Cristoiu, aceasta a fost o campanie de dezinformare, nu una de informare”, a spus medicul Monica Pop, la Antena 3.

Ion Cristoiu a declarat, luni, că a resimţit după ce a primit a doua doză de vaccin, cea de rapel.

Am văzut deja pe Facebook că se dramatizează ca un argument împotriva vaccinării. Eu m-am simțit, și am înțeles că nu sunt singurul, cumplit de obosit. Aseară când am înregistrat pastila mea video toți au remarcat faptul că abia vorbeam. …https://www.romaniatv.net/monica-pop-anunt-dur-dupa-ce-ion-cristoiu-a-anuntat-ca-se-simte-rau-dupa-rapel-nu-exista-cuvantul-acesta-trebuie-sa-spuna-clar-efectele-adverse_5261283.html




NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ