O vasluiancă la “Imperiul leilor”, alături de partenerul său de viață. A primit 100.000 euro pentru 20% din afacere

AFACERE… Oana Moșanu: “Partenerul meu de viață și de business, Aurelien Marie, care este francez, mutat în România de cîțiva ani, ne-a adus din Franța această brânză franțuzească”.

CURAJ… O tânără originară din Vaslui, alături de partenerul său de viață, a pus bazele unei afaceri cu specific franțuzesc și elvețian. Oana Moșanu și Aurelien Marie au investit 30.000 euro într-un food truck (n.r. autocamionetă în care se prepară mâncarea) cu brânză raclette,o brânză specială prin întreg procesul de pregătire: se încălzește la un aparat special, se topește direct de pe roată, iar apoi se servește cu mezeluri, cartofi, castraveți Cornichon. Și-au vândut produsele la diverse festivaluri și târguri din țară, iar acum își vor deschide și un magazin online. Cei doi și-au prezentat afacerea în cadrul emisiunii “Imperiul leilor”, reușind să-l convingă pe celebrul om de afaceri Mohammad Murad să li se alăture. “Aș vrea să am produsele în hoteluri și chiar această mașinuță (food truck) care arată foarte bine, creează o atmosferă foarte frumoasă, pe litoral în special”, a spus Mohammad Murad imediat după ce a auzit povestea afacerii Amis de la Fête.

Amis de la Fête, în traducere din franceză „prietenii petrecerilor”, a pornit în 2019, din ambiția unui cuplu, Oana Moșanu și Aurelien Marie, de a face un business din două produse specifice Franței – brânza raclette topită și vinuri din regiuni franceze precum Bordeaux sau Provence. „Conceptul nostru Amis de la Fête Truck, Raclette et Vin a început în ianuarie 2019. Partenerul meu de viață și de business, Aurelien Marie, care este francez, mutat în România de cîțiva ani, ne-a adus din Franța această brânză franțuzească. Mi-a plăcut ideea, m-am gândit că ar putea fi un concept nou pentru România. Ideea numelui ne-a venit pentru că și noi suntem prietenii petrecerilor, ne plac vinurile, aperitivele, așa că am zis să facem o afacere din asta”, povestea Oana Moșanu, fondatoarea businessului, anul trecut, pentru Ziarul Financiar.

Mohammad Murad le-a oferit 100.000 euro pentru 20% din afacere

Cei doi parteneri și-au prezentat produsele la “Imperiul leilor”, sperând să atragă un investitor cu greutate. “Brânză raclette aducem direct din Franța și ne dorim ca oamenii din România să încerce adevărata experiență raclette. Pe lângă raclette, avem și vinuri franțuzești. Tot în acest context în care trăim cu toții, am creat niște kit-uri raclette, ceea ce facem este să dăm oamenilor toate ingredientele de care au nevoie pentru a-și crea acasă, împreună cu prietenii sau familia, propria experiență culinară. Acesta este și motivul pentru care ne aflăm aici: vrem să ne dezvoltăm magazinul online, îl vedem ca pe un pas următor în a crește. Ne dorim să livrăm produsele noastre în 24 ore în toată țara”, a spus Oana. “M-ai prins cu acest produs, e foarte bun, dar total necunoscut publicului din România”, a fos reacția omului de afaceri Dragoș Petrescu. El le-a oferit, în primă fază, 100.000 euro pentru 49% din afacere, adăugând apoi “iar în situația în care eu îmi recuperez diferența de 70.000 euro față de cât ați contribuit voi, eu pot să cobor procentajul la 30%”. Mohammad Murad le-a oferit 100.000 euro pentru 25% din afacere, însă a aceptat ulterior să scadă procentajul la 20%. “Am o singură strategie, nu am 100. Eu sunt un fel de lună, care caută stelele din jurul ei. Aceste afaceri mici care vin sunt pentru mine aur”, a spus Mohammad Murad despre strategia sa.




NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ