spot_imgspot_img
9.6 C
Vaslui
26-apr.-2024

Podul peste Dunăre, aproape gata. Constructorii încearcă să termine la timp și drumurile de legătură

- Advertisement -

Lucrările la podul peste Dunăre se apropie de finalizare. Cea mai importantă lucrare de infrastructură din România ultimilor 30 de ani este aproape gata, având șanse să fie predată până la finalul anului.

Asta înseamnă că șantierul se va închide înainte de termen, ceea ce reprezintă o veste bună. Totuși, vestea bună s-ar putea transforma într-o veste proastă deoarece nimeni nu știe dacă podul va putea fi folosit. De vină sunt drumurile de legătură la care se lucrează, dar despre care nu se știe dacă vor fi gata la timp.

Așadar. lucrările la podul suspendat peste Dunăre, „Golden Gate-ul” de la Brăila, se apropie de final. Cele 86 de segmente de tablier ridicate, care formează structura suprafeţei de rulare a podului, au fost aproape complet sudate între ele. Fiecare segment al tablierului metalic are o greutate medie de 250 de tone.

Proiectul înseamnă, pe lângă pod, şi o adevărată reţea de şosele şi drumuri de acces de peste 20 de kilometri. În prezent, se lucrează intens la terasamentele aferente drumurilor de acces pe toate fronturile, atât pe malul dinspre Tulcea, cât şi pe cel dinspre Brăila, începând de la pasajul peste calea ferata km 0+389, sensuri giratorii, centru de întreţinere şi coordonare, staţie de taxare, drum de legătură şi drum principal.

Asta înseamnă că șantierul se va închide înainte de termen, ceea ce reprezintă o veste bună. Totuși, vestea bună s-ar putea transforma într-o veste proastă deoarece nimeni nu știe dacă podul va putea fi folosit. De vină sunt drumurile de legătură la care se lucrează, dar despre care nu se știe dacă vor fi gata la timp.

Așadar. lucrările la podul suspendat peste Dunăre, „Golden Gate-ul” de la Brăila, se apropie de final. Cele 86 de segmente de tablier ridicate, care formează structura suprafeţei de rulare a podului, au fost aproape complet sudate între ele. Fiecare segment al tablierului metalic are o greutate medie de 250 de tone.

Proiectul înseamnă, pe lângă pod, şi o adevărată reţea de şosele şi drumuri de acces de peste 20 de kilometri. În prezent, se lucrează intens la terasamentele aferente drumurilor de acces pe toate fronturile, atât pe malul dinspre Tulcea, cât şi pe cel dinspre Brăila, începând de la pasajul peste calea ferata km 0+389, sensuri giratorii, centru de întreţinere şi coordonare, staţie de taxare, drum de legătură şi drum principal…https://adevarul.ro/stiri-locale/galati/podul-peste-dunare-aproape-gata-constructorii-2206048.html

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.