spot_imgspot_img
12.1 C
Vaslui
25-apr.-2024

Primarul Boroș trebuie să explice bârlădenilor dacă Baza de Date a Primăriei a ajuns la o poștă privată! (DOCUMENT)

- Advertisement -
NEDUMERIȚI… Sunt suspiciuni că Poșta privată Pink Post a imprimat scrisorile primarului Boroș având Baza de date a bârlădenilor pusă la dispoziție chiar de Primărie.

INCREDIBIL… Afacerea primarului Boroș de la Bârlad cu „poștașii roz” de la Pink Post Bârlad, firmă care va primi de la bugetul local peste 32.000 euro, vine la pachet cu o situație și mai gravă. Se pare că datele personale ale tuturor contribuabililor din Bârlad, cu adrese și profil fiscal, au ajuns în posesia firmei private, odată cu tipărirea scrisorilor buclucașe. A spus-o chiar primarul Dumitru Boros, în așa-zisă replică publică, dată pe 5 Martie a.c., în încercarea de a acoperi faptul că a renunțat la serviciile incomparabil mai profesioniste și mai ieftine ale Poștei Române, pentru PinkPost . Mai mult decât atât, ies la iveală și alte aspecte uluitoare legate de sumele de bani aruncate pe afacerea cu „poștașii roz”. Costurile erau mult mai mici dacă s-ar fi folosit, așa cum a fost până în acest an, imprimanta Primăriei pentru scrisoarea primarului și notificarea despre Impozite și taxe. De asemenea, distribuirea scrisorilor ar fi costat 8.000 de lei prin poștă și nu 159.000 de lei plus TVA, cu „poștașii roz”!

Ies la iveală informații uluitoare, care arată că afacerea primarului Dumitru Boroș cu Pink Post Bârlad, este una cu bucluc mare! Deoarece, prin ceea ce însuși primarul, prin Biroul său de Presă, format din jurnaliștii angajați în Primărie, arată că:

„Pentru Serviciile de tipărire, împlicuire și livrare, cu opțiunea de confirmare de primire a deciziilor de impunere și a scrisorii primarului, au fost atribuite cu respectarea prevederilor legale, criteriul de adjudecare fiind „Prețul cel mai scăzut”.

b) Astfel, au fost obținute trei oferte, de la societăți comerciale ce aveau ca domeniu de activitate, pe lângă serviciile de distribuție a corespondenței și pe cele de printare și împlicuire, cu următoarele tarife (vezi foto):

  1. Pink Post – 4,55 lei, fără TVA;
  2. Poșta Română – 5,84 lei, fără TVA;
  3. Integrisoft Solution – 9,90 lei, fără TVA.

c) Pe baza criteriului stabilit, a fost declarat cîștigătorul și a fost încheiat un contract de servicii cu Pink Post, la prețul de 5,414 lei, cu TVA”, scrie în postarea publică făcută pe data de 5 Martie, a primarului Dumitru Boroș! Iar prețul de 5,414 lei/ cu TVA (adică 1 euro) este pentru o scrisoare! Și cum trebuie să predea, cu confirmare de primire 33.000 de scrisori, prețul cu tot cu TVA este de 33.000 de euro sau în lei românești 159.000 de lei plus TVA. De aici vine marea întrebare, la care solicităm răspuns, pentru a înțelege clar: pentru a face imprimarea Pink Post a scrisorii primarului și a notificărilor de la Taxe și Impozite, Primăria Bârlad a pus sau nu la dispoziția unei firme private Baza de Date a instituției? Adică toate datele personale ale bârlădenilor cu tot ce dețin, cu CNP și alte informații personale, au ajuns la firma privată Pink Post? Și urmează încă o întrebare, către domnul primar: Dacă da, a fost trimisă Baza de Date la Pink Post, la sediul central al lor, este legal? Fără ca oamenii să își dea acceptul să le fie divulgate datele personale, așa cum scrie la lege?

Iată cum se proceda la Primărie până acum!

Deputatul Adrian Solomon a precizat pentru Vremea Nouă cum se proceda cu imprimarea scrisorii cu realizările primarului, anuale, plus notificarea de la Taxe și impozite, fiind și el uimit cum a procedat acum primarul Boroș! „Noi le printam la tipografie scrisorile. Costau 20 de bani de scrisoare, iar deciziile de impunere se făceau la imprimantele primăriei. Se plătea timbrul ăla stampilat și se implicuiau de către salariații primăriei: cei de la bibliotecă, femeile de servici și care mai era liber, că erau destui ce puteau să o facă. Grosso modo, costa max 8.000 lei! Luam plicuri cu fereastră și la împăturit venea adresa perfect. Acum e clar că, așa cum s-a exprimat și în ceea ce s-a scris pe pagina oficială de FB a Primăriei, totul s-a făcut prin Pink Post, inclusiv imprimarea, așa că Baza de Date mai mult ca sigur a fost pusă la dispoziția Pink Post. Voi face și eu o solicitare să vedem dacă a fost legal ce au făcut ei”, a spus deputatul Adrian Solomon.

Având în vedere că distribuirea scrisorilor, cu confirmare de primire, trebuia făcută în 10 zile, conform legii, iar Pink Post a început activitatea pe 28 februarie a.c., iată că mâine, 14 martie, este ultima zi de distribuire a scrisorilor. Însă, așa cum a precizat unul dintre distribuitorii acestei poște private, foarte puține scrisori au ajuns la destinație! Mai mult, salariații Poștei Române din Bârlad au precizat că zilnic vin la sediul instituției lor câte 20-30 de persoane și întreabă de vestita scrisoare! Când sunt informați însă că nu ei distribuie, ci trebuie să umble prin zona Pieței „Sf. Ilie”, neavând habar de Pink Post, oamenii pleacă supărați și nu le mai trebuie scrisoarea în cauză! Așa că, de pe 14 Martie, cine va trimite scrisorile (cam 30.000) rămase nedistribuite către bârlădeni? Și iarăși se naște o întrebare firească: cine plătește și cât, celor de la Pink Post, dacă au livrat doar fluturași, invitând oamenii la sediul lor, absolut necunoscut pentru a-și ridica scrisoarea ce nu a ajuns la ei?

CITIȚI ȘI: https://www.vremeanoua.ro/extravaganta-primarului-boros-si-a-trimis-scrisoarea-anuala-catre-barladeni-cu-postasii-roz-in-detrimentul-postei-romane/

 

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

5 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.