spot_img
spot_imgspot_img
20.2 C
Vaslui
17-mai-2024

Scandal la Husi pe varza de pus la murat!

- Advertisement -

PROBLEMÃ… Perioada verzei de pus la murat stârneste patimi la Husi, unde, ieri, de pildã, la un aprozar din oras, vânzãtoarea si unul dintre clienti au avut o disputã în toatã regula. Omul cumpãrase cu o zi înainte aproape 50 de kilograme de varzã, însã, dupã ce a ajuns acasã, a constatat cã aceasta nu ar fi fost soiul potrivit de pus la murat, astfel cã ieri dimineatã, a revenit la aprozar. A vrut, sustine cumpãrãtorul, ca împreunã cu vânzãtoarea sã gãseascã o solutie amiabilã de schimbare a mãrfii, ori cu o varzã mai pe gustul sãu, ori cu alte legume. Vânzãtoarea însã nici nu a vrut sã audã, ba s-a supãrat si i-a pus în vedere omului cã dacã lasã sacii cu varzã la fata locului, în semn de protest, va chema Politia. Atitudinea fermã a vânzãtoarei l-a înversunat pe huseanul în vârstã de 72 de ani, care a pus mâna pe telefon si a sunat si la Protectia Consumatorului Vaslui, dar si la numãrul de pe site-ul ANPC-ului. Degeaba, însã! „Asta m-a supãrat cel mai mult. La Protectia Consumatorului Vaslui, telefonul fix de pe site suna ocupat, desi am sunat de vreo zece ori, iar la numãrul de la ANPC a rãspus cineva care a zis sã fac o sesizare scrisã, dupã care o sã mai vadã ei”, a sustinut, indignat, cetãteanul.

Nu e de glumã cu varza muratã la Husi, oras cu vechi traditii gospodãresti, în care pregãtirile pentru toamnã sunt de bazã. Drept dovadã, un husean în vârstã de 72 de ani si vânzãtoarea de la un aprozar local au pornit o ceartã în toatã regula, de la 50 de kilograme de varzã, luatã pentru murat. „Eu am fost la acest aprozar, de unde am luat marfã bunã si anul trecut, dar si acum doi ani. Am luat 47 de kilograme de varzã pentru pus la murat, pe care am pus-o într-un sac si jumãtate. Am dat 1,8 lei pe kilogram, în total am plãtit 85 de lei. Seara, când am vrut sã o pun în butoi, mi-am dat seama cã era din aceea foarte tare, bãtutã, care nu e bunã pentru murat, ca sã poti desface foaie cu foaie, sã faci sarmale si asa mai departe. Atunci am luat varza si am pornit dimineatã înapoi la vânzãtoare, ca sã o rog sã mi-o schimbe si ori sã îmi dea altã varzã potrivitã, ori sã îmi dea alte legume. Cã nu voiam banii înapoi. Ea însã a început sã vorbeascã fãrã respect si, când i-am spus cã îi las varza acolo, a spus cã va suna la Politie. Cã de ce nu m-am dus eu sã îi înapoiez varza „, a sustinut Vasile, huseanul nemultumit. Omul recunoaste cã si vânzãtoarea avea dreptatea ei, pentru cã ce s-ar face dacã toti clientii ar veni a doua zi cu marfa înapoi, pentru a o schimba, dar era nemultumit de lipsa de conciliere.

„De zece ori am dat telefon, dar suna ocupat. Cum e posibil?”

Si cum o supãrare nu vine niciodatã singurã, huseanul a mai prins obidã si pe Protectia Consumatorului. A sunat imediat la institutia de la Vaslui, fãrã sorti de izbândã. „Sunt foarte supãrat pe Protectia Consumatorului, cã am sunat la telefonul fix de pe site, ca sã vorbesc cu cei de la Vaslui. De zece ori am dat telefon, dar suna ocupat. Cum e posibil? Apoi am luat telefonul de pe site, de la ANPC, si am tot sunat. Degeaba! A rãspuns la un moment dat cineva si a spus cã sã fac o cerere scrisã, sã o depun, cã o sã îmi dea rãspuns în vreo 30 de zile. Ce înseamnã asta? Eu nu voiam sã spun cã varza nu era bunã sau de calitate, ci cã nu era potrivitã pentru murat si voiam sã mi-o schimbe. Lipsa de respect m-o supãrat, cã sunt client vechi si ne puteam întelege. Dar uite cã nici institutiile statului nu protejeazã cumpãrãtorul, asa cum pretind”, a sustinut huseanul nemultumit.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.