spot_imgspot_img
9.4 C
Vaslui
26-apr.-2024

Schimbãri majore în Primãria Vaslui

- Advertisement -

SCHIMBARE Consilierii locali vor discuta mâine proiectul primarului Vasile Pavãl, proiect care aduce schimbãri importante în organigrama Primãriei Vaslui. Astfel, se înfiinteazã Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat, în timp ce Directia de Control, Inspectie pe Domeniul Public si Administrativ se desfiinteazã. Printr-un proces de reorganizare trece si Biroul administrativ al municipalitãtii. Consilierii vor trebui sã voteze si pentru înfiintarea Politiei Locale. Noii politisti au atributii sporite: domeniul circulatiei pe drumurile publice, al disciplinei în constructii si al afisajului stradal, în domeniul protectiei mediului, activitãtii comerciale si evidenta persoanelor.

Noul proiect aratã cã numãrul de posturi prevãzut în Statul de functii pentru anul 2011 corespunde strategiei pe termen mediu si lung în ce priveste rezolvarea problemelor comunitãtii, a nevoilor cetãtenilor si, nu în ultimul rând, ajutã la degrevarea bugetului local de cheltuieli suplimentare care ar rezulta din delegarea prestãrii unor servicii de cãtre alti prestatori autorizati. “În acest sens, se înfiinteazã Directia Administrarea Domeniului Public si Privat ca serviciu cu personalitate juridicã, în subordinea Primarului municipiului Vaslui, Directie care va asigura, printre multe altele, administrarea, salubrizarea spatiilor verzi, aleilor din parcuri, aleilor pietonale, esplanadelor si locurilor de joacã, precum si amenajarea, întretinerea si protejarea acestora, salubrizarea pietelor, spatiilor verzi, aleilor din parcuri, parcãrilor si altor zone de interes public date în administrare prin hotãrâri ale Consiliului local.”, spune primarul Vasile Pavãl. De altflel, prin gestiunea directã a domeniului public si privat, prin intermediul acestei Directii, se scutesc plãti suplimentare care s-ar dubla în cazul unei gestiuni delegate a serviciilor mentionate mai sus, constând în cheltuieli directe si indirecte, adaos materiale, cheltuieli salarizare pentru personalul de specialitate.

Vom avea Politie Localã!

Organigrama si Statul de functii mai suportã modificãri si ca urmare a înfiintãrii Politiei Locale, potrivit Legii nr. 155/2010, prin reorganizarea Politiei Comunitare care, pe lângã atributiile privind ordinea si linistea publicã, primeste altele noi, cum ar fi în domeniul circulatiei pe drumurile publice, disciplinei în constructii si al afisajului stradal, protectiei mediului, în domeniul activitãtii comerciale si evidenta persoanelor. De asemenea, Directia de Control, Inspectie pe Domeniul Public si Administrativ se desfiinteazã ca urmare a reorganizãrii Politiei Locale, prin asimilarea de cãtre aceasta a celor 32 de functii publice cu atributii în conformitate cu art. 1 alin. 1 din Legea 155/2010. Biroul Administrativ se reorganizeazã în subordinea directã a Primarului, acesta având atributii în administrarea sediului institutiei cu functionalitãtile si utilitãtile acesteia, asigurând totodatã inventarul bunurilor necesare desfãsurãrii activitãtii tuturor serviciilor.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

14 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.