Soţul Mădălinei Manole a câştigat războiul audienţelor

Emisiunea lui Măruţă, în care Petru Mircea prezenta scrisoarea de adio a cântăreţei, a fost mai urmărită decât concurenta “Acces Direct”, în care părinţii artistei făceau noi dezvăluiri şocante.

În timp ce, la Antena 1, părinţii aruncau cu acuze şi povesteau diverse “aspecte”, aşa cum le numea mama Mădălinei, cu privire la viaţa fiicei lor alături de soţ, Cătălin Măruţă îl avea în platou pe Petru Mircea, care încerca să se apere, aducând ca argument în favoarea sa scrisoarea găsită “printre talismane şi cărţi de rugăciune”, care conţinea şi un testament “de suflet” lăsat de soţie.

În timp ce, spre deliciul unui public care “înjură, dar se uită”, după cum spune analistul media Bogdan Ghiu, cele două părţi se bălăcăreau, blestemau şi-şi spălau rufele în public, diverşi analişti şi psihologi analizau ultimele gânduri ale Mădălinei şi reacţiile celor implicaţi, totul de dragul marelui rege, ratingul.

Peste un milion de oameni, interesaţi de scandal

Petru Mircea a dus postul la care este angajat, Pro TV, pe podiumul de lider în audienţe, înregistrând astfel, pe toată perioada difuzării, o audienţă medie de 6,5% rating, adică 775.000 de telespectatori.

Postul concurent, Antena 1, a adunat doar 4,5 puncte de rating, acestea fiind transformate în 523.000 de telespectatori. În total, judecând publicul care a urmărit ieri ambele emisiuni, aproximativ 1.300.000 de telespectatori au fost interesaţi de încă un meci între familia Manole şi soţul artistei.

Potrivit unui calcul estimativ realizat de paginademedia.ro, pentru o emisiune cu un asemenea rating, postul de televiziune Pro TV ar putea câştiga, în ciuda crizei, cam 35.000 de euro (un spot de 30 de secunde, în pauza publicitară, poate ajunge la 700 euro, iar aproximativ 40 de spoturi aduc 30.000 de euro).

“Încă de la lansare, «Happy Hour» şi-a întărit poziţia de lider de audienţă pe intervalul său orar, astfel că nu am avut niciodată motive să ne etalăm audienţa în emisiunile proprii. Niciodată în cursul emisiunilor «Happy Hour» despre Mădălina Manole sau în alte ediţii nu s-a făcut referire la cotele de audienţă pe care emisiunea le atinge. De asemenea, niciodată emisiunea noastră nu a fost «spulberată în audienţe», spun reprezentanţii postului Pro TV. (a contribuit Alis Lupu)

1,3 milioane de telespectatori
au urmărit, ieri, cele două emisiuni transmise de Pro TV şi Antena 1, în care rudele Mădălinei Manole îşi aduceau reciproc acuze


CONCURENŢA. Părinţii Mădălinei au găsit noi istorii triste de povestit




NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ