Telefonul Consumatorului a sunat în gol, iar reclamaţiile trimise pe e-mail au fost ignorate. Neregulile găsite de Corpul de Control la ANPC

Telefonul Consumatorului nu a funcţionat timp de câteva luni bune, după ce Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) nu a reînnoit contractul de servicii call-center. Drept urmare, multe din reclamaţiile cetăţenilor, chiar şi dintre cele trimise pe e-mail, au rămas nerezolvate, arată un raport al Corpului de Control al premierului.

Corpul de control al prim-ministrului a efectuat o acţiune de documentare la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, care a vizat perioada 01.01.2019 – prezent. Obiectivele au fost: modul de soluţionare a sesizărilor asociaţiilor pentru protecţia consumatorilor, precum şi sesizările persoanelor fizice cu privire la încălcarea drepturilor consumatorilor şi alte aspecte considerate relevante de către echipa de documentare. Potrivit raportului, ANPC a încheiat cu Orange un contract privind serviciile de call-center pentru „telefonul consumatorilor (021)9551”. Acest call-center avea ca atribuţie să preia apeluri la numărul naţional (021)9551, de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00. Cu toate acestea, după data de 16 mai 2020, reprezentanţii ANPC nu au reînnoit contractul de servicii de call-center cu personal dedicat. Drept urmare, „telefonul consumatorului (021)9551 a fost redirecţionat către CRPC Regiunea Bucureşti-Ilfov”. Începând cu data de 1 august 2020, apelurile trebuiau să fie „(…) redirecţionate şi preluate, prin rotaţie, câte o lună, de către personalul fiecărui Comisariat Judeţean”.

Citeste mai mult: /adevarul.ro/economie/stiri-economice/telefonul-consumatorului-sunat-gol-neregulile-gasite-corpul-control-anpc-1_5fd4ce845163ec4271d7006b/index.html




NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ