Un reporter rus de la un cunoscut canal de YouTube a mers la McDonald’s-ul rebranduit din Moscova, care s-a deschis pe 12 iunie, şi a spus că mirosul şi mâncarea sunt diferite.
McDonald’s s-a numărat printre lanţurile americane care şi-au închis operaţiunile în Rusia pe fondul războiului cu Ucraina. Lanţul de fast-food, care a funcţionat în Rusia timp de 30 de ani după căderea Uniunii Sovietice, şi-a vândut afacerea din Rusia lui Alexander Govor, care a condus 25 de restaurante McDonald’s în Siberia.
Restaurantele rebranduite se numesc Vkusno i tochka, care se traduce prin „Gustos şi atât”, potrivit Reuters. Într-un videoclip de pe YouTube al canalului rusesc Redaktsia, un reporter s-a întâlnit cu proprietarul acestui restaurant, Alexander Sysoev, pentru a încerca Vkusno i tochka.
(Redaktsia, care înseamnă „redacţie” în limba rusă, a fost creat de Alexey Pivovarov, un prezentator de televiziune care este, de asemenea, redactor-şef al RTVI, o reţea de televiziune privată), relatează Insider. Imediat ce a intrat, reporterul Redaktsia spune că mirosul din interiorul restaurantului nu seamănă cu mirosul tradiţional al unui McDonald’s. La o masă de femei mai tinere, reporterul întreabă cum este mâncarea şi dacă s-a schimbat faţă de cea de la McDonald’s. Una dintre ele îi spune reporterului că puiul are un gust mai bun, dar asta poate fi din cauză că nu a mai mâncat de aproximativ trei luni.
Citeste mai mult: adev.ro/redyoo
‘iutubărul’ erea pros’t „informat”