spot_imgspot_img
5.6 C
Vaslui
19-apr.-2024

Vasluieni, atenție la mesajele primite pe telefon!

- Advertisement -
ATENȚIE!… Banca nu cere validarea unor informații prin această metodă și nu transmite clienților e-mail-uri cu link-uri! Dacă ați primit un astfel de mesaj, acesta ar fi primul indiciu că vă aflați în fața unei potențiale tentative de fraudă.

ATAC LA DATELE PERSONALE… Atenție, vasluieni! Metoda de fraudă “phishing” începe să facă, din nou, victime în mediul onlie. Mai multe persoane au semnalat că au primit SMS-uri și email-uri prin care li se solicită să acceseze un link pentru validarea unor date personale. Odată ce informațiile sunt introduse, ajung la atacator și pot fi utilizate în mod ilicit. Conducerea Băncii Comerciale Române (BCR) și Directoratul Național de Securitate Cibernetică atrag atenția celor care le folosesc serviciile să fie foarte atenți la mesajele pe care le primesc. “Atenție! BCR nu solicită prin email sau SMS date personale. În cazul în care primiți un mesaj pe care îl considerați suspect, prin email, SMS, sau WhatsApp, vă rugăm să ne anuntați imediat, la *2227 sau +4021.407.42.00, sau prin intermediul Private Bankerului dedicat”, este mesajul transmis de BCR pentru clienții săi.

Directoratul Național de Securitate Cibernetică a transmis o serie de recomandări pentru evitarea unor astfel de capcane: “Banca nu cere validarea unor informații prin această metodă și nu transmite clienților e-mail-uri cu link-uri! Dacă ați primit un astfel de mesaj, acesta ar fi primul indiciu că vă aflați în fața unei potențiale tentative de fraudă. Verificați adresa reală de e-mail de pe care a fost trimis mesajul! Atacatorii pot manipula alias-ul adresei de e-mail pentru a ascunde adresa reală, așa cum se poate observa din imaginile de mai jos. Citiți cu atenție textul mesajului, pentru că atacatorii pot face uneori greșeli gramaticale sau de exprimare în limba română, greșeli pe care o astfel de organizație nu le face în mod uzual, în relația cu clienții Nu deschideți link-urile sau atașamentele din e-mail, fără a le verifica în prealabil cu o soluție de securitate! Atunci când aveți suspiciuni, puteți apela banca pentru verificarea transmiterii unei informații pe un canal de comunicare diferit, de exemplu telefonic. Pentru BCR puteți la *2227 să vă asigurați că nu sunteți ținta unei tentativă de fraudă”, a transmis Directoratul Național de Securitate Cibernetică.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.