spot_img
spot_imgspot_img
15.3 C
Vaslui
28-mai-2024

Telekom Vaslui îsi bate joc de clientii din Gherghesti!

- Advertisement -

SUPÃRARE MARE….O femeie din comuna Gherghesti, Emilia Stoica, reclamã firma Telekom la toate institutiile, inclusiv la Protectia Consumatorului, pentru cã mai bine de jumãtate de sat nu are semnal la telefoanele mobile, fixe si nici internet de mai bine de o lunã de zile. Nerespectarea contractului încheiat cu clientii din comuna Gherghesti îi lasã rece pe reprezentantii Telekom Vaslui, care, ba se dau cã-s în concediu, ba cã n-au materiale etc. Chiar dacã au fost reclamati la OPC si amendati, „Dorel” de la Telekom nu se deranjeazã pentru tãranii din Gherghesti, nici mãcar la interventia primarului comunei! Solutia este clarã: toti locuitorii afectati sã facã o plângere la Judecãtoria Bârlad pentru nerespectarea termenilor contractuali împotriva Romtelecom (devenitã Telekom). Si sã cearã despãgubiri cât sã nu-si mai permitã lucrãtorii Telekomului sã-si batã joc de clienti.

La redactia noastrã a fost trimis un e-mail, de cãtre o femeie din comuna Gherghesti, care, disperatã ne cere ajutorul în a face publicã problema cu care se confruntã mai bine de jumãtate din locuitorii comunei. Iatã ce ne-a relatat aceasta: „Prin  prezenta  inteleg sã va informez cu privire la refuzul nejustificat si abuziv al companiei ROMTELECOM ce dureazã de aproape o lunã de a remedia defectiunile intervenite la reteaua de telefonie si internet din satul Gherghesti, comuna Gherghesti, judetul Vaslui, defectiuni care afecteazã mai bine de jumãtate din sat si lipsesc de aceste servicii – dupã stiinta mea – zeci de abonati. Mã numesc Emilia Stoica si locuiesc în satul Gherghesti, comuna Gherghesti, judetul Vaslui. Sunt titulara postului telefonic 0235.4xx xxx.

Sunt abonatã a serviciilor de telefonie furnizate de compania ROMTELECOM de peste 30 de ani – de la începutul anilor 1980 (initial contractul a fost pe numele sotului meu decedat, iar din 1997 este pe numele meu). De asemenea, sunt abonata aceleiasi companii pentru serviciile de internet si TV. La data de 06.08.2018, persoane necunoscute au tãiat cablurile de telefonie si internet (lãsate „spânzurate”, de aceeasi companie, foarte aproape de pamânt) ale ROMTELECOM prin intermediul cãrora erau furnizate servicii de telefonie fixã si internet unei mari pãrti din satul Gherghesti. În acest fel zeci de abonati nu au mai putut beneficia de  aceste servicii.”, ne scrie doamna Emilia Stoica.

Reclamatii … degeaba, sfidarea e mai mare decât contractul încheiat cu clientii!

„Desi, subsemnata am sesizat imediat acest lucru la serviciul de deranjamente al companiei Romtelecom, nici pânã în prezent defectiunea nu s-a remediat. Preciez cã personal am fãcut astfel de sesizãri telefonice repetate, dar si prin intemediul fiului si fiicei mele mai mari care lucreazã în Iasi, unul dintre copii mei sesizând inclusiv la nr. de telverde 0800 825 425 la data de 15.08.2018. Sesizãri similiare au fãcut si ceilalti abonati, inclusiv primarul comunei Gherghesti cu care am vorbit personal pe aceastã temã. La început, în discutiile telefonice ocazionate de anuntarea sistãrii furnizarii serviciilor si a defectiunii,  ni s-a promis cã se va interveni în cel mai scurt timp, dar ulterior, când am revenit repetat cu telefoane, ni s-a comunicat ba cã salariatii de la serviciul de interventii si remedieri ai companiei sunt in concediu, ba cã nu au materiale pe stoc s.a.. Pe la mijlocul lunii august ni s-a comunicat cã reparatiile se vor face abia în jurul datei de 09.09.2018, când vor reveni cei de la serviciul tehnic/reparatii din concedii, pentru ca recent sã aflu de la alti abonati cã ar fi vorba  de fapt cel mai devreme de 19.09.2018. În contractele noastre de prestãri servicii, compania ROMTELECOM se obligã sã intervinã în termene  foarte scurte pentru efectuarea remedierilor necesare, cred cã de maxim 24 ore. Dupã cum puteti observa a trecut aprope o lunã, dar fãrã nici un rezultat.”, mai scrie femeia din Gherghesti.

Aloo, Telekom, se aude?

„Apreciez conduita ROMTELCOM sfidãtoare si abuzivã si consider cã atât mie, cât si celorlalti abonati ne-au fost încãlcate grav drepturile  noastre de consumatori. Satul Gherghesti nu se aflã în vârful muntelui sau într-o zonã izolatã pentru a se putea invoca impedimente importante în efectuarea remedierilor o perioadã atât de lungã. Eu sunt o persoanã în vârstã, cu probleme de sãnãtate si am nevoie sã pot comunica zilnic cu copii mei, aflati în Iasi. De asemenea, fiica mea ce mai micã, care locuieste cu mine, are nevoie sã poatã accesa internetul pentru aspecte de ordin profesional. În zona satului în care locuiesc (la margine) nu exista semnal la telefonul mobil astfel încât este nevoie sã mã deplasez în afara curtii pentru a prinde semnal si acolo oricum de foarte proastã calitate si intermitent. De aceea, de cele mai multe ori  nu pot comunica cu copii mei. Precizez cã recent am sesizat prin email aceste aspecte si cãtre O.P.C. sesizând verificarea aspectelor semnalate si luarea mãsurilor legale necesare, inclusiv sanctionarea conduitei abuzive a companiei în dauna drepturilor mele de consumator. Vã solicit ca dvs., mass-media, sã popularizati conduita abuzivã a companiei ROMTELECOM si sã trageti un semnal de alarmã.”, a încheiat Emilia Stoica din comuna Gherghesti.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.