spot_imgspot_img
11.9 C
Vaslui
07-mai-2024

Sperante pentru trenul din Husi!

- Advertisement -

Ministerul Transporturilor: „Vom lua o decizie pentru mentinerea în exploatare a sectiei Crasna-Husi”!

RÃSPUNS Conducerea Ministerului Transporturilor, ca urmare a demersurilor fãcute de senatorul dr. Nelu Tãtaru, a dat un rãspuns succint la problema trenului din Husi strecurând totusi un licãr de sperantã pentru soarta acestui tren.

„Circulatia trenurilor pe sectia neinteroperabilã Crasna – Husi, a fost anulatã începând cu data de 14.01.2012, la solicitarea Societãtii Comerciale de Transport Feroviar de Cãlãtori <<CFR Cãlãtori>> SA din motive de rentabilitate a operatorului de transport feroviar de cãlãtori. În ceea ce priveste închirierea acestei sectii de circulatie, sedintele de licitatie desfãsurate în vederea închirierii, nu s-au concretizat cu adjudecare, fapt ce denotã lipsa de interes a operatorilor economici. În conformitate cu OUG 12/1998 CN Cãi Ferate „CFR” SA a solicitat Consiliului Judetean (CJ) Vaslui avizul de închidere cu conservare de sectia Crasna – Husi. Având în vedere cele de mai sus, tinând cont si de faptul cã pe aceastã sectie si traficul de marfã este sporadic si în functie de evolutia viitoare a solicitãrilor operatorilor feroviari, Compania Nationalã de Cãi Ferate „CFR” SA va lua o decizie privind mentinerea sau nu în exploatare a acestei sectii de circulatie”, a explicat ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, senatorului dr. Nelu Tãtaru, care i-a solicitat lãmuriri în privinta trenului de Husi.

„Dacã activitatea era corectã, noi si acum aveam tren la Husi”!

Evident, mesajul celor din minister are continutul previzibil si justificat: nerentabilitatea sectiei a fãcut ca trenul sã fie oprit! Nici intentiile de închiriere n-au dat roade, însã, din rãspunsul oficial, în final, se întelege cã, în functie de pulsul economiei zonei, decizia de a mentine în exploatare sectia se va lua în viitor. „Rãmân la pãrerea mea, aceea pe care i-am spus-o si domnului ministru Fenechiu, acest obiectiv strategic în oras, a fost împins în faliment, pentru cã s-a gestionat rãu, pentru cã nimãnui nu i-a pãsat de el, pentru cã s-a circulat fãrã bilete, pentru cã s-a furat combustibil. Iar aceasta este si convingerea atâtor oameni cu care am vorbit în tot Colegiul. Si nu sunt deloc putini! Dacã activitatea era corectã, noi si acum aveam tren la Husi. Sperãm ca interesul operatorilor feroviari sã se îndrepte si spre Husi, iar asta sã ducã, într-un final, la reluarea activitãtii acestei sectii. Sigur, pentru cã este interesul nostru, noi, husenii, trebuie sã mergem cu demersurile mai departe”, a precizat senatorul Nelu Tãtaru.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.