spot_img
spot_imgspot_img
22.9 C
Vaslui
19-mai-2024

Kaufland România rãspunde acuzatiilor privind diferenta de pret de la casã fatã de cel de la raft

- Advertisement -

DREPT LA REPLICÃ… Reprezentatii Kaufland România rãspund acuzatiilor fãcute zilele trecute de o avocatã din Bârlad, potrivit cãrora vasluienii trebuie sã aibã grijã la preturile din acest supermarket. Într-un e-mail trimis pe adresa redactiei, se precizeazã cã dupã articolul apãrut în ziarul Vremea nouã s-au fãcut verificãri în magazin, iar în urma acestora s-a constatat cã preturile afisate la raft sunt corecte. Redãm în rândurile urmãtoare pozitia oficialã a companiei Kaufland România.

„Ca urmare a articolului publicat pe www.vremeanoua.ro, http://vremeanoua.ro/mare-atentie-la-preturile-din-kaufland-suntem-furati-pe-fata , Kaufland România aduce urmãtoarele precizãri:

Pornind de la situatia semnalatã, am demarat verificãri amãnuntite ale preturilor afisate la raioanele dulciuri si lumânãri din magazinul din Vaslui de pe str. Decebal. În urma acestora, vã confirmãm faptul cã produsele mentionate au etichete cu preturi afisate corect la raft. Precizãm cã informarea corectã a clientilor cu privire la preturile produselor de la raft este pentru noi o regulã esentialã.

În cazul de fatã, potrivit bonului prezentat la Biroul de Informatii în data de 01.03.2017, clienta cumpãrase cu aproximativ o sãptãmânã înainte Praline Mousse 136g, aflate la pret întreg de 10,99 lei, afisat corespunzãtor la raft. La acelasi raion se afla si sortimentul la promotie Praline Doulton, acesta având pret redus la 5,49lei/buc si afisat la raft cu toate detaliile, conform procedurilor în vigoare.

În perioada 11.01.2017 – 24.01.2017, setul de 30 de lumânãri a avut pret special redus la 7.49 lei, iar cel de 50 de lumânãri a avut pret întreg de 15.85 lei, ambele variante având acelasi producãtor si ambalaj asemãnãtor. Verificãri concrete se fac fãrã exceptie la Biroul de Informatii, pe loc, în baza bonului prezentat.

La Biroul de Informatii, potrivit procedurilor standard Kaufland, oferim pe loc diferenta de pret solicitatã pânã la verificarea situatiei, respectând astfel politica noastrã de a pune multumirea clientilor pe primul loc.

În acelasi timp, la Kaufland, în situatia în care un client este nemultumit de un produs cumpãrat, garantãm restituirea contravalorii produsului achizitionat în baza bonului de casã.

Rãmânem deschisi pentru clarificarea nelãmuririlor, sesizãrilor sau pentru a prelua sugestiile clientilor, având convingerea cã încrederea se poate clãdi doar printr-o atitudine corectã pe termen lung. În acest sens, clientii se pot adresa Biroului de Informatii din magazine, pot apela gratuit numãrul de telefon 0800.080.888 de luni pânã vineri, în intervalul orar 09.00 – 18.00 sau pot accesa site-ul www.kaufland.ro„.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.