Guvernul scoate la licitație marca Steaua, la un preț de pornire de 3,69 milioane euro/an, fără TVA. În luna februarie, brandul „Steaua București”, pe care patronul echipei de fotbal FCSB, Gigi Becali, încearcă să îl reobțină după ce l-a pierdut în instanță în fața Clubului Sportiv al Armatei, era anunțat ca fiind evaluat la nu mai puțin de 57,3 milioane de euro, cât brandul de la Fiorentina, Lazio, Corinthians, Sevilla la acel moment.
Prin Decizie civilă pronunțată de Înalta Curte de Casație și Justiție în decembrie 2014, instanța a dispus anularea mărcii „STEAUA BUCUREȘTI”, folosită de Fotbal Club Steaua București SA, iar Clubul Sportiv al Armatei “STEAUA” București a primit certificatul de înregistrare a mărcii.
Conform Legii 84/1998 privind mărcile și indicațiile geografice, nefolosirea efectivă a mărcii „STEAUA BUCUREȘTI” pentru o perioadă neîntreruptă de 5 ani conferă dreptul oricărei persoane interesate să solicite instanței decăderea titularului din drepturile conferite de marcă.