• A cumparat gresie si faianta de la un brand renumit • Reprezentanta de la Iasi i-a oferit o surpriza • Ieseanul vrea sa faca plangere si la ANAF • „Am achizitionat si am platit faianta si gresie de la San Marco. Livrarea a fost pe data de 11 iunie, dar o parte dintre ele erau crapate. Am sesizat persoana care a facut livrarea si a zis ca vor fi inlocuite. Nici pana astazi nu s-a intamplat acest lucru”, a declarat Mihai Filip • Patronul magazinului recunoaste ca nu a putut sa faca comanda in Spania
Un iesean care a vrut sa-si amenajeze noua locuinta a apelat la serviciile societatii San Marco Design SRL, cu punct de desfacere pe soseaua Pacurari, reprezentanta a firmei din Italia. Avea nevoie de gresie si faianta pentru baie. A facut o comanda in valoare de 8.000 de lei, dar a avut surpriza sa constate ca mai multe placi au fost sparte in timpul transportului. A reclamat acest lucru, dar nici pana astazi nu a primit noile placi.
Reclamantul Mihai Filip, chiar si in aceasta situatie, a mai facut o comanda de trei cutii, dar a fost refuzat. Pana la urma a facut comanda la funizorul din Spania. Intre timp, cei de San Marco i-au facturat comanda, chiar daca nu aveau marfa pe stoc. In consecinta, ieseanul a precizat ca a formulat o plangere la Comisariatul Regionala Pentru Protectia Consumatorilor (CRPC) Nord-Est Iasi.