spot_img
15.2 C
Vaslui
16-iun.-2024
spot_img

Atentie, falsi încasatori E-ON care pretind bani de la clienti!

- Advertisement -

ALERTÃ… În câteva judete din Moldova, persoane rãu-intentionate au cerut sume de bani necuvenite de la clienti ai E.ON, sub pretextul încasãrii facturilor sau a contravalorii unor servicii. Compania E.ON avertizeazã cã încasarea facturilor nu se realizeazã la domiciliul clientilor, nici prin angajatii sãi, nici prin cei ai prestatorilor de servicii. Infractorii odatã descoperiti, pot trece la comiterea altor infractiuni în toate judetele Moldovei. Facturile pot fi achitate ca si pânã acum online sau în numerar la PayPoint, Payzone, un-doi-Centru de Plãti, Westaco sau prin POS. Compania E.ON a primit mai multe sesizãri în care au fost semnalate cazuri de persoane care, pretinzând cã sunt angajati sau prestatori ai companiei, au cerut unor clienti din mediul rural sume de bani sub pretextul încasãrii facturilor de consum sau a contravalorii unor servicii, verificãri instalatii, citiri sau înlocuiri contoare.

„Din cauza carantinei si stãrii de urgentã, facturile E.ON trebuie achitate direct angajatilor societãtilor cu care firma are contract de prestãri servicii”, este unul dintre pretextele folosite de cei care si-au însusit sume de bani fãrã drept. Pentru evitarea unor situatii asemãnãtoare, compania E.ON face urmãtoarele precizãri menite sã îi protejeze pe consumatorii de energie electricã sau gaze naturale de persoane rãu intentionate. Angajatii E.ON sau prestatorii de servicii mandatati de companie nu încaseazã bani la domiciliul clientilor nici pentru servicii prestate, acestea regãsindu-se în facturile emise, nici pentru consumul de energie electricã sau gaze naturale. Operatiunile de înlocuire, verificare si citire a contoarelor de gaze naturale sau energie electricã sunt realizate numai de cãtre personalul E.ON sau al prestatorilor de servicii mandatati de companiile noastre pentru aceste activitãti. Angajatii nostri pot fi identificati prin echipamentul inscriptionat E.ON si prin legitimatia de serviciu. Personalul prestatorilor de servicii poate fi identificat prin legitimatia de serviciu si prin împuternicirea din partea companiilor E.ON pentru a efectua operatiunile de înlocuire, verificare sau citire a contoarelor. În cazul în care un client considerã cã a fost înselat, îl rugãm sã se adreseze celei mai apropiate unitãti de politie”, a precizat Corneliu Zait, purtãtor de cuvânt al Companiei E-ON.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.